مرکزآموزش فني و حرفه اي فارسان 57 دوره مهارتي در شش ماهه اول سال برگزار نمود

کد خبر: 1023 تاریخ انتشار: 1394/07/13 08:47:26
نمایش: 1091
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکزآموزش فني و حرفه اي فارسان علي انصاري رئيس مرکز در نشست خبري به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه اين مرکز پرداخت.
انصاري در اين نشست از اجراي 57 دوره آموزشي در بخش هاي مختلف صنعت، خدمات، کشاورزي، فرهنگ و هنر در سطح فارسان در شش ماهه اول سال جاري خبر دادو افزود اين دوره ها در سه بخش اجراي دولتي، تفاهم نامه و قراداد آموزشي اجرا شده اند.
وي ادامه داد اين دوره ها در جهت بهره مندي و مهارت آموزي به 965 از جوانان، بيکاران جوياي کار، شاغلين صنايع و صنوف،دانشجويان، فارغ التحصيلان دانشگاهي و معتادين بهبود يافته مي باشد که در مراکز ثابت خواهران و برادران فارسان، جونقان، سيار شهري و روستايي، عشايري و جوار دانشگاه اجرا شده است.
رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي فارسان همچنين از افزايش 106/7 درصدي نسبت تعهد به عملکرد آموزشي در مرکز خبر داد که نشان از استقبال گروههاي هدف از دوره هاي اجرا شده مي باشد.وي افزود  در مجموع در شش ماهه اول سال جاري 965 نفر در قالب 184425 نفرساعت در 57 دوره آموزشي شرکت نموده اند.
وي همچنين از انعقاد 2 قرارداد آموزشي با کارآموزان و يک قرارداد با کميته امداد براي اجراي 6 دوره آموزشي و همچنين اجراي 2 دوره آموزش نانوايان در قالب تفاهم نامه با شرکت خدمات بازرگاني و 7 دوره آموزشي ويژه معتادين بهبود يافته در کمپ هاي ماده 15 و 16 و 7 دوره آموزشي در قالب قرارداد با شرکت نگار نصر و اعزام گروه جهادي به مناطق محروم شهرستان خبر داد.
انصاري در پايان ضمن تقدير از زحمات کليه همکاران و مربيان و همچنين همراهي و همکاري مجموعه اداره کل و فرمانداري و مديران شهرستان با اين مرکز در سال دولت و ملت ، همدلي و همزباني اظهار داشت، اميدواريم بتوانيم گامهاي موثري در مهارت آموزي و رفع معضل بيکاري در شهرستان برداريم.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها