مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در بازديد از پنجمين دوره سراسري آزمونهاي سنجش مهارت به تشريح برنامه هاي جديد سازمان پرداخت.

کد خبر: 1048 تاریخ انتشار: 1394/07/25
نمایش: 1187
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در بازديد از پنجمين دوره آزمونهاي سراسري سنجش مهارت به تشريح  برنامه هاي جديد سازمان از قبيل برگزاري آزمون هاي ادواري به صورت الکترونيکي، آزمون هاي بين الملل ، راه اندازي مراکز IBT ، غني سازي بانک سوال ملي ، برنامه ريزي جهت اجراي آزمون هاي کتبي و عملي(ترکيبي) به صورت الکترونيکي و کاهش هزينه هاي آزمون پرداخت.
تقي پور در بازديد از آزمونهاي سنجش مهارت در شهرستان شهرکرد با اشاره به برگزاري اين آزمون ها در کليه شهرستانهاي استان افزود اين آزمونها در 175 حرفه – حوزه و با همکاري حدود 51 نفر عوامل اجرايي در 5 حوزه اصلي برگزار گرديد و در اين آزمونها 1472  نفر شرکت کننده خانم و 717 نفرشرکت کننده آقا حضور داشتند.
وي با اشاره به برنامه ريزي برگزاري آزمون هاي ادواري به صورت الکترونيکي افزود با هدف تحقق اهداف دولت الکترونيک ، صرفه جويي در هزينه هاي برگزاري آزمون و ايجاد امکان برگزاري آزمونهاي بين المللي ، برنامه ريزي جهت حذف آزمون هاي مبتني بر کاغذ و اجراي آزمون هاي کتبي و عملي(ترکيبي) به صورت الکترونيکي صورت گرفته است.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با اشاره به راه اندازي مرکز سنجش الکترونيکي دراستان افزود اين مرکز با هدف ايجاد زيرساخت برگزاري آزمونهاي الکترونيکي ايجاد گرديد و آزمون بيش از 100 نفر از متقاضيان سنجش مهارت استان در اين مرکز انجام شد.   
تقي پور با اشاره به برنامه ريزي جهت ايجاد مراکز خصوصي سنجش مهارت با هدف حمايت از بخش خصوصي و ترغيب اين بخش به مشارکت در فعاليتهاي سازمان ، از پيش بيني راه اندازي مراکز سنجش الکترونيکي خصوصي در استان خبر داد و افزود غني سازي بانک سوال ملي نيز از ديگر برنامه هاي سازمان است که با هدف ايجاد تنوع و استاندارد سازي محتواي آزمونها در بيش از 350 حرفه اجرا مي شود.
وي در پايان با اشاره به برنامه هاي سازمان در خصوص برگزاري آزمونهاي بين المللي ، از راه اندازي مراکز  ( Internet-Based Test) IBT خبر داد و افزود در اين مراکز آزمونهاي سراسري و بين المللي بصورت اينترنتي و با اعتبار جهاني برگزار مي گردد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها