بازديد مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري از کارخانه برفاب در معيت معاون روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعي

کد خبر: 1049 تاریخ انتشار: 1394/07/25 11:33:50
نمایش: 928
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، معاون روابط کاروزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعي ، مدير کل آموزش فني وحرفه اي استان و جمعي از مديران اجرائي استان از کارخانه برفاب بازديد به عمل آوردند و با روند توليد در اين مجموعه  آشنا شدند .
در اين بازديد براتي رئيس بخش آموزش برفاب به معرفي سابقه تاريخي کارخانه و محصولات آن پرداخت و گفت: شركت برفاب در سال 1369 تأسيس شد و در سال 1370 توليد و عرضه‌ي اولين محصول خود، كولر آبي راآغاز کرد.
وي افزود در حال حاضر اين شرکت علاوه بر توليد و صادرات لوازم خانگي، به توليد انواع ماشين‌آلات صنعتي (پرس، جرثقيل صنعتي و پانچ) مي پردازد و براي اولين بار در ايران، به توليد ورق گالوانيزه و اولين بخاري گاز‌سوز فن‌دار ترموستاتيك ايراني پرداخته است.
گفتني است در اين بازديد بازديد کنندگان ضمن بازديد از قسمتهاي مختلف اين شرکت ، از نزديک در جريان فرآيند و روند توليد و آماده سازي محصولات کارخانه بر فاب قرار گرفتند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها