مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در سمينار کارآفريني تاکيد نمود: لزوم اجراي سياستهاي اقتصاد مقاومتي واستفاده بهينه از فرصتهاي پسا تحريم

کد خبر: 1054 تاریخ انتشار: 1394/07/27 13:28:11
نمایش: 801
اخبار
http://irantvto.ir/images/spacer.gifبه گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، محمود تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي در سمينار کارآفريني با حضور اعضاي سازمان بسيج مهندسي استان بر لزوم اجراي سياستهاي اقتصاد مقاومتي و استفاده بهينه از فرصتهاي پسا تحريم تاکيد کرد.
در اين برنامه که با حضور جمعي از اعضاي سازمان بسيج مهندسين استان و قالب سمينار برگزار گرديد مدير کل آموزش فني و حرفه اي با اشاره به لزوم ترويج  کارآفريني دراستان ، راه حل برون رفت از معضل بيکاري را راه اندازي کسب و کار هاي کوچک و فعاليت هاي توليدي در قالب تعاوني ها دانست.
وي با اشاره به راهکارهاي مناسب در خصوص طرح هاي اشتغال زا و اعطاي تسهيلات با بهره کم به اين طرح ها ، از عموم هم استانيها جهت شرکت در دوره هاي بازار محور مهارتي دعوت نمود و افزود اين اداره کل ضمن ارائه آموزش ، همکاري لازم را با متاضيان در زمينه راه اندازي کسب و کار بعمل مي آورد.
تقي پور در ادامه با اشاره به همدلي و تعامل مناسب بين دستگاههاي ذيربط در اين خصوص ، از ديگر طرح هاي اجرا شده با هدف توسعه اشتغال در استان به طرح ارتقا شايستگي هاي مهارتي دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاهي اشاره نمود و افزود با همکاري مراکز آموزش عالي استان ، اين طرح با استقبال خوب دانشجويان و فارغ التحصيلان در حال اجراست.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در ادامه با اشاره به لزوم اجراي سياستهاي اقتصاد مقاومتي و استفاده بهينه از فرصتهاي پسا تحريم بر لزوم شناخت فرصثها و برنامه ريزي مناسب در اين خصوص تاکيد نمود.
در ادامه ساير سخنرانان به بيام مطالب خود پرداختند و کارگاه آموزشي کارآفريني اين سمينار با تدريس مهندس تقي پور از مدرسين کشوري اين حوزه برگزار گرديد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها