نشست مدير کل آموزش فني و حرفه اي و رئيس صندوق کارآفريني اميد استان چهارمحال و بختياري با موضوع اعطاي تسهيلات اشتغال زا به مهارت آموختگان

کد خبر: 1057 تاریخ انتشار: 1394/07/28 17:13:26
نمایش: 693
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، نشست مديرکل آموزش فني و حرفه اي و رئيس صندوق کارآفريني اميد استان ، با موضوع همکاري درخصوص ايجاد ساز و کار لازم جهت معرفي مهارت آموختگان و واجدين شرايط به صندوق جهت دريافت تسهيلات برگزار گرديد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان  دراين نشست با اشاره به تعامل مناسب دو مجموعه افزود اين همکاري مي تواند در کنار اجراي الگوي آموزش بازار محور ،راهکاري موثر جهت گسترش اشتغال و توسعه کسب و کارهاي کوچک در استان باشد.
وي افزود در اين طرح در مراحل تهيه فضا ، خريد تجهيزات و مواد اوليه ، بسته بندي و فروش توليدات ، کارآفرين به حمايت هاي دولتي نياز دارد و حمايت سازمانها و نهادهاي ذيربط ، انگيزه فرد را جهت راه اندازي کسب و کار و گسترش حوزه فعاليت افزايش مي دهد.  
تقي پور با اشاره به پتانسيل هاي مناسب استان در زمينه گردشگري ، صنايع بسته بندي ، کشت گياهان دارويي داروهاي گياهي و مکمل‌ها،تراش و فرآوري سنگ‌هاي قيمتي و نيمه قيمتي و بافت تابلو فرش، از برنامه ريزي و ارائه آموزشهاي مهارتي در اين حوزه ها خبر داد و افزود ، صندوق کارآفريني اميد با حمايت از مهارت آموزان اين حرفه ها کمک شاياني به توسعه منابع انساني و اشتغال استان مي نمايد.
 ليريايي رئيس صندوق کارآفريني اميد استان نيز ضمن استقبال از همکاري بيش از پيش دو مجموعه ، با اشاره به ارائه تسهيلات توسط صندوق به طرح هاي خدماتي ، صنعتي و ساير فعاليتهاي توليدي ، به تشريح دستورالعمل هاي اعطاي تسهيلات پرداخت و آمادگي صندوق کارآفريني اميد را جهت حمايت از مهارت آموزان و کارآفرينان اعلام نمود.
رئيس صندوق کارآفريني اميد استان هدف اين صندوق را حمايت از فعاليتهاي مختلف توليدي با اعطاي تسهيلات و تکميل پروسه توليد و اشتغال در استان دانست .

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها