تبيين طرح هاي آزمون هاي سنجش مهارت الکترونيکي و بازديد همگاني در شوراي هماهنگي مديران تابعه وزارت تعاون در استان

کد خبر: 1058 تاریخ انتشار: 1394/08/04 12:16:12
نمایش: 1125
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در شوراي هماهنگي مديران تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعي در استان به تبيين برنامه هاي جديد سازمان در حوزه آزمونهاي الکترونيکي وطرح بازديد همگاني از مراکز آموزش فني و حرفه اي پرداخت.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي در اين برنامه ضمن ارائه گزارشي از روند اجراي عملکرد و برنامه هاي اين اداره کل ، افزود در راستاي خدمات رساني بهينه و با هدف توسعه دولت الکترونيک و هم چنين تسريع در فرآيندهاي آزمون، افزايش امنيت و دقت در مراحل ارزشيابي مهارت و هم چنين کاهش هزينه هاي آزمون سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور اقدام به راه اندازي سامانه هاي مختلف الکترونيکي مرتبط با آزمون سنجش مهارت کرده است .
وي با اشاره به برنامه هاي جديد سازمان در حوزه سنجش مهارت از آن جمله به ، برگزاري آزمون هاي ادواري به صورت الکترونيکي ، برگزاري آزمون هاي بين الملل ، راه اندازي مراکز IBT ، غني سازي بانک سوال ملي، برنامه ريزي جهت اجراي آزمون هاي کتبي و عملي(ترکيبي) به صورت الکترونيکي و کاهش هزينه هاي آزمون ، اشاره نمود.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي افزود براي الكترونيكي كردن فرايندهاي آزمون سامانه هاي ثبت نام، خريد كارت اعتباري، حوزه بندي و توزيع كارت ورود به جلسه، آزمونگران و طراحان سوال ، صدور ابلاغ عوامل اجرايي ، چاپ و قرائت پاسخنامه، بانك سوال ملي، اعلام نتايج، صدور گواهينامه الكترونيكي، استعلام گواهينامه ها، آزمون هاي بين المللي و نرم افزارهاي آزمون هاي الكترونيكي طراحي و به بهره برداري رسيده است.
وي با اشاره به راه اندازي مرکز سنجش الکترونيکي دراستان افزود اين مرکز با هدف ايجاد زيرساخت برگزاري آزمونهاي الکترونيکي ايجاد گرديد و در مراحه اول اجرا و در ماه جاري ، آزمون بيش از 394 نفر از متقاضيان آزمون ادواري اين اداره کل در 38 حرفه در اين مرکز انجام شد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در ادامه با اشاره به لزوم اطلاع رساني، هدايت و فراگير نمودن هرچه بيشتر آموزش هاي مهارتي و ترويج و نهادينه كردن فرهنگ مهارت آموزي که از زيرساخت هاي تحقق سياست اقتصاد مقاومتي است افزود مراكز آموزش فني و حرفه اي استان مجهـز بـه جديـدترين تجهيـزات كارگاهي و آموزشي مي باشند و با استفاده از توان مربيان توانمند و آشنا به مهارت هاي روز دنيا آموزشهاي کاربردي و عملي را در جهت توسعه مهارت در استان ارائه مي نمايند، از اين رو برنامه بازديد همگاني از مراكز آموزش فني و حرفه اي در سـال 1394 از شانزدهم الي بيست ويكم آبان ماه پيش بيني شده و آحاد جامعه مي توانند ضمن حضور در مراکز با حرفه هاي ارائه شده در اين مراکز آشنا شده و با دريافت مشاوره رايگان نسبت به ثبت نام و استفاده از امکانات آموزشي مراکز اقدام نمايند.
تقي پوردر ادامه ازاعضاي شوراي هماهنگي مديران تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعي و کارکنان ادارات ذيربط جهت شرکت در اين بازديد دعوت نمود .
در انتهاي برنامه نيز مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با اهداي لوح تقدير از همکاري هاي صورت گرفته توسط بانک توسعه تعاون استان در راستاي اعطاي تسهيلات به متقاضيان تاسيس و توسعه  آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه اي ، تقدير نمود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها