نشست مديران کل آموزش فني وحرفه اي و ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي استان با محوريت توسعه همکاريهاي آموزشي

کد خبر: 1059 تاریخ انتشار: 1394/08/04 13:12:23
نمایش: 1052
اخبار
گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، جلسه مشترک مدير کل ،معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي و رئيس اداره آموزش اين داره کل با مدير کل و معاون صنايع دستي اداره کل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان با موضوع توسعه همکاريهاي آموزشي برگزار گرديد.
در اين نشست تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي ضمن تشريح عملکرد و فعاليتهاي صورت گرفته به تبيين برنامه هاي پيش رو پرداخت وتعامل دستگاهها را از راهکارهاي موثر ارتقا مهارت دراستان دانست و افزود اداره کل آموزش فني و حرفه اي با ارائه آموزشهاي بازار محور و اجراي طرحهاي نياز سنجي در کليه نقاط استان گامهاي موثري در راستاي تامين منابع انساني ماهر مورد نياز استان برداشته است.
وي با اشاره به پتانسيل بالاي استان در حوزه گردشگري ، از ارائه آموزشهاي مرتبط با اين حوزه توسط اين اداره کل خبر داد و افزود با توجه به بازار کار مناسب در اين بخش و چه در حوزه منابع انساني چه در حوزه توليد ، تعامل دستگاههاي مرتبط و ايجاد هم افزايي مي تواند راهگشاي حل معضل بيکاري شده و به توسعه استان منجر شود.
تقي پور با اشاره به فرصتهاي پسا تحريم ، فضاي ايجاد شده را در جهت توسعه گردشگري مناسب دانست و افزود پرهيز از موازي کاري و داشتن نگاه فرابخشي ، رويکردهايي است  که بواسطه آنها مي توان با ايجاد هم افزايي به خدمت رساني به عموم هم استانيها پرداخت.
وي در ادامه به برنامه هاي جديد سازمان اشاره نمود و توضيحاتي در خصوص الکترونيکي شدن آزمونهاي سنجش مهارت و طرح بازديد همگاني از مراکز آموزشي ارائه نمود و از مدير کل وکارکنان ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي جهت بازديد از مراکز آموزش فني و حرفه اي و آشنايي با پتانسيلهاي اين اداره کل دعوت نمود.
در ادامه عسگري مدير کل ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي ،ضمن تببين برنامه هاي اداره متبوع ، همکاري هاي آموزشي دو مجموعه را مثبت ارزيابي نمود وجهت توسعه همکاريها اعلام آمادگي نمود.
 وي با اشاره به حمايت اداره کل ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي از برنامه هاي توسعه اي و اشتغال زا ، آموزش را راهکاري موثر در زمينه توانمند سازي دانست و خواستار برگزاري کارگاه هاي آموزشي مشترک با هدف حفظ وتجاري سازي و ارائه توليدات سنتي استان شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها