تصويب استاندارد تدوين شده توسط مربي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد از سوي دفتر طرح و برنامه درسي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور

کد خبر: 1082 تاریخ انتشار: 1394/08/19
نمایش: 841
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد ، رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد از تصويب استاندارد پيشنهادي "طراح و سازنده تابلوهاي LED ثابت" تدوين شده توسط احمدرضا بني شريف مربي حق التدريس کارگاه AVR مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد ، از سوي دفتر طرح و برنامه درسي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشورخبرداد.
وهابي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد ضمن بيان اين مطلب افزود استاندارد آموزشي پيشنهادي مربي و کارشناس اين مرکز با تاييد دفتر طرح و برنامه درسي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با موفقيت در ميان استانداردهاي آموزش شغلي اين سازمان ثبت گرديد.
وي افزود : اين استاندارد ويژه کارآموزان رشته برق با حداقل تحصيلات ديپلم برق بوده و بمدت 120 ساعت ارائه مي گردد و صلاحيت هاي حرفه اي مدرسان اين حرفه  را  دارا بودن حداقل مدرك تحصيلي فوق ديپلم برق و 3 سال سابقه کارمرتبط دانست.
احمدرضا بني شريف تدوين کننده اين استاندارد شرح شايستگي هاي اين استاندارد را شامل : نصب نرم افزار CorelDraw ، کار با محيط و نوار ابزار ها در نرم افزار ،کار با ابزارها و طراحي و ترسيم در نرم افزار ،طراحي گرافيکي تابلو ،نگارش متن و کار با لايه ها در نرم افزار،طراحي و ساخت منابع تغذيه در تابلو هاي ثابت،طراحي و ساخت فلشر و ... معرفي کرد و افزود اين استاندارد با مشاغل مرتبط در طراحي و تحليل مدارات ميکروکنترلر در ارتباط است .
بني شريف گفت با تاييد اين استاندارد علاقه مندان مي توانند اطلاعات آن را از سايت سازمان اموزش فني و حرفه اي کشور، در قسمت استانداردهاي مهارت و فناوري، استانداردهاي آموزش شغل، استاندارد هاي حوزه صنعت و رشته کنترل و ابزار دقيق و يا لينک زير دريافت نمايند.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها