برگزاري نخستين مسابقات آزاد تکنسين هاي برتر ايران

کد خبر: 1084 تاریخ انتشار: 1394/08/20 22:42:30
نمایش: 1192
اخبار
نخستين مسابقات آزاد تکنسين هاي برتر ايران از نوزدهم تا بيست و نهم آبان ماه سال جاري با پشتيباني مستمر سازمان آموزش فني و حرفه‌اي کشور و مشارکت بخش خصوصي و آکادمي مهندسي شرکت سامسونگ برگزار مي شود.
به گزارش پيک مهارت آنلاين، به نقل از روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، مسابقات ياد شده در سه مرحله ي پايه و عمومي، تخصصي و عملي برگزار مي شود که مرحله مقدماتي المپياد تکنسين هاي ايران از نوزدهم تا بيست و نهم آبان ماه سال جاري  انجام مي شود و يکصد نفر برتر در هر گرايش به مرحله نيمه نهايي که ازدوم تا چهارم آذر ماه سال جاري برگزار مي شود راه مي‌يابند.
بنا بر اين گزارش، مرحله نهايي مسابقات آزاد تکنسين هاي برتر ايران پس از معرفي حداقل 10 نفر راه يافته در هر گرايش به مرحله پاياني برپا مي شود.
اين گزارش مي افزايد: مسابقات آزاد تکنسين هاي برتر در چهار گرايش تلفن همراه و تبلت، لوازم خانگي، لوازم صوتي و تصويري و دستگاه‌هاي تهويه متبوع برگزار مي شود.
بنا بر اين گزارش، علاقمندان مي توانند براي شرکت در مرحله نخست مسابقات مذکور به صورت آنلاين از تاريخ 19/8/94 تا 29/8/94  با مراجعه به پايگاه اينترنتي www.techolympiad.ir  به طور همزمان نسبت به ثبت نام و شرکت در مسابقه اقدام کنند.
به گزارش پيک مهارت آنلاين، اهداف المپياد تکنسين‌هاي ايران شامل: ترويج و ارتقاي فرهنگ مهارت آموزي توأم با مشتري مداري در ميان تکنسين‌هاي محصولات خانگي، شناسايي نخبگان و استادکاران مهارتي، معرفي برترين تکنسين‌ها به مردم، صنايع و شرکت هاي مرتبط، ايجاد فرصت هاي شغلي بر اساس مهارت هاي تخصصي، ترويج بهترين مهارت‌ها بين تکنسين‌هاي کشور است.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها