برگزاري کارگاه آموزشي روانشناسي خانواده در اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهار محال و بختياري

کد خبر: 1086 تاریخ انتشار: 1394/08/24 11:43:36
نمایش: 1117
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري کارگاه  آموزشي روانشناسي خانواده با حضور کارکنان آموزش فني و حرفه اي برگزار گرديد.
دراين کارگاه آموزشي که با حضور دکتر محمد ربيعي از اساتيد برجسته دانشگاه و در سالن همايش هاي اداره کل آموزش فني و حرفه اي  برگزار شد، تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي ضمن ابراز خرسندي از حضور دکتر ربيعي ، هدف از برگزاري اين کارگاه را بالا بردن آگاهي و اطلاع رساني در جهت ارتقاء سطح بهداشت رواني دانست و اظهار داشت : خانواده اصلي ترين نهاد اجتماعي است و پرداختن به اين نهاد مقدس سبب تعالي جامعه شده و به سلامت و سعادت آحاد جامعه کمک شاياني مي نمايد.
دکتر ربيعي مدرس اين کارگاه نيزضمن بيان احاديثي در خصوص سيره امام علي عليه السلام در باب روانشناسي خانواده به ارائه مطالب پرداخت .
وي با اشاره به راهکارهاي حفظ سلامت روان به وسيله پيشگيري از ابتلاء به بيماري رواني، کنترل عوامل موثر در بروز بيماريهاي رواني و ايجاد محيط سالم براي برقراري روابط صحيح انساني  افزود ، بهداشت رواني علمي است براي بهزيستي، رفاه و سازش منطقي با پيش آمدهاي روزانه زندگي و مخاطراتي که سلامت رواني افراد را تهديد مي کند.
در اين کارگاه  آموزشي کليه همکاران اداري اداره کل و مراکز آموزشي استان حضور داشتند و مرحله تکميلي اين کارگاه  نيز با هماهنگي صورت گرفته برگزار مي گرددو به شرکت کنند گان در کارگاه نيز گواهينامه شرکت در دوره  اعطاء مي گردد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها