بازديد دانش آموزان هنرستان هاي فني و حرفه اي پسرانه امام خميني شهرکرد از مرکز آموزش فني و حرفه اي برادران شهرکرد

کد خبر: 1087 تاریخ انتشار: 1394/08/24
نمایش: 1433
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني وحرفه اي شهرکرد، درقالب طرح ملي بازديد همگاني از مراکز آموزش فني و حرفه اي کشور، دانش آموزان هنرستان پسرانه امام خميني شهرکرد به همراه معلمان خود از کارگاه هاي مرکز آموزش فني وحرفه اي برادران شهرکرد بازديد نموده و از نزديک ازدوره هاي در حال اجرا و امکانات مرکز ديدن کردند.
بهزاد وهابي سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد گفت: تلاش ما اين است که  اين قبيل  برنامه ها بتواند نقش موثري در انگيزش و کشف توانايي هاي بالقوه دانش آموزان و حضور موثر آنها در دوره هاي آموزشي مرکز داشته باشد.
وي خاطر نشان کرد: برنامه بازديد همگاني همراه با توضيحاتي که توسط مربيان کارگاه ها ارائه مي گردد با هدف آشنايي با روند برگزاري دوره هاي آموزشي، کارگاه ها، تجهيزات و امکانات مرکز اجرا مي گردد.
وي در پايان ضمن تشکر از همکاري صورت گرفته از جانب آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد در برگزاري برنامه هاي بازديد همگاني گفت: حضور دانش آموزان در اين مرکز و بازديد از امکانات و تجهيزات آموزشي مرکز منجر به استقبال آنان از از دوره هاي آموزشي گرديده است که با مراجعات مديران، معلمان و انجمن هاي اوليا و مربيان مدراس  اميد است در آينده دوره هاي مناسب جهت اين رده سني برگزار گردد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها