بازدید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ازروند اجرای طرح آموزشهای فنی و حرفه ای در منطقه بازفت

کد خبر: 109 تاریخ انتشار: 1390/09/17
نمایش: 1151
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ، سعیدی مدیر کل به اتفاق معاونت آموزش و پژوهش از دوره های آموزش فنی و حرفه ای در روستاهای منطقه بازفت بازدید نمود.
روستاهای منطقه بازفت با فاصله 200 کیلومتر از مرکز استان ،از دورترین نقاط استان است که تقریبا 6 ماه در سال به خاطر صعب العبوری و کوهستانی بودن منطقه مسدود می باشد .
نورالله سعیدی علت سفر به این منطقه را مشاهده روند اجرای دوره های آموزشی و ارزیابی همکاری های فنی و حرفه ای و شرکت جایکا ذکر نمود وی باتقدیر از مربیان فعال در این منطقه ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای در این منطقه را یکی از موثر ترین فعالیتها در راستای محرومیت دایی دانست.
سعیدی ضمن تشریح اهداف وسیاستهای برگزاری این دوره ها ، هدف کلی از اجرای این دوره ها را جلوگیری از مهاجرت روستائیان و توانمند سازی روستاها در زمینه فنی اعلام نمود وی همچنین ضمن بررسی مشکلات مربیان و کارآموزان ، راهکارهائی جهت ارتقا سطح دوره ها ارائه نمود.
این دوره ها در روستاهایی نظیر چمن گلی ، تلورد، مورز ،دهناش،کیکاووس و ...در رشته های راسته دوز ، لباس محلی ، پرورش قارچ صدفی خوراکی ، پرورش ماهی و جوشکاری در حال برگزاری می باشد .

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها