برگزاري کارگاه آموزشي آزمون الکترونيکي جهت آموزشگاههاي آزاد استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 1093 تاریخ انتشار: 1394/08/25 17:02:12
نمایش: 1967
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، کارگاه آموزشي آشنايي با فرايند اجراي آزمون الکترونيکي جهت آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي اين استان ، با حضور مديران و مربيان آموزشگاهها آزاد فني و حرفه اي استان برگزار شد.
تقي پور در اين کارگاه ضمن بيان اينکه دولت الکترونيک با هدف استفاده از فن آوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي براي تحويل خدمات دولتي به عموم مردم اجرايي شده ، افزود هدف دولت الکترونيک، ايجاد امکان دسترسي عمومي بيشتر به خدمات دولتي و متمرکز ساختن بيشتر اين خدمات بر مصرف کننده مي باشد.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ادامه داد به منظور اجراي آزمونهاي الکترونيکي در استان علاوه بر تجهيز و راه اندازي مركز سنجش مهارت الكترونيكي ، آماده سازي نرم افزار آزمون الكترونيكي ، برگزاري آزمونهاي آزمايشي نيز پيش بيني شد و بازخورد مناسبي نيز در اين خصوص صورت گرفت.
وي از مزيت هاي اجراي اين طرح به تكريم ارباب رجوع ، به روز بودن ، صرفه جويي در هزينه ها هم براي متقاضيان و هم در حوزه دولتي، كوتاه كردن زمان کليه فرايندهاي سنجش اشاره نمود.
سپس علي اکبري رئيس اداره سنجش اين اداره کل با اشاره به اجراي آزمونهاي متعدد در مرکز سنجش الکترونيکي استان افزود اين مرکز با امکانات و زيرساختهاي مناسب  تجهيز گرديده و تا کنون آزمون بيش از 745 نفر از متقاضيان سنجش مهارت اين اداره کل در 57 حرفه در اين مرکز انجام شده است.
در ادامه رحمتي و کريمي از کارشناسان اداره سنجش به تشريح فرايند برگزاري آزمون الکترونيکي پرداختندو به سوالات شرکت کنندگان در اين کارگاه پاسخ گفتند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها