مديرکل فني‌وحرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري در مصاحبه با تسنيم خبر داد : تسهيلات کارآفريني به مهارت‌ديدگان چهارمحال و بختياري پرداخت مي‌شود

کد خبر: 1120 تاریخ انتشار: 1394/09/16 10:04:42
نمایش: 1107
اخبار
مديرکل فني‌وحرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري گفت: تسهيلات کارآفريني به مهارت‌ديدگان استان با ارائه کارت مهارت در رشته‌ها تعيين شده پرداخت مي‌شود.
محمود تقي‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در شهرکرد، اظهار داشت: تسهيلات مشاغل خانگي در حوزه پوشاک، خدمات تايپ و کامپيوتر، گلدوزي و گلسازي با ارائه کارت مهارت و با تأييد اداره کل فني‌ و حرفه‌اي و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان به متقاضيان پرداخت مي‌شود.
وي افزود: ميزان تسهيلات 5 ميليون تومان با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 3 ساله است که با معرفي به بانک کارآفرين پرداخت مي‌شود.
مديرکل فني‌ و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري بيان کرد: تسهيلات اشتغال به بانوان بي‌سرپرست و بدسرپرست و آقايان فاقد شغل تا سقف 15 ميليون تومان و کارمزد 4 درصد پرداخت مي‌شود.
تقي‌پور با بيان اينکه اداره فني‌ و حرفه‌اي استان در زمينه دريافت تسهيلات در 6 ماه نخست امسال رتبه خوبي را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: آموزشگاه‌هاي آزاد تحت نظارت اداره فني‌ و حرفه‌اي استان براساس اولويت و امتيازات کسب شده به بانک توسعه تعاون ارجاع و تسهيلات دريافت مي‌کنند.
وي با بيان اينکه ميزان اعتبارات ملي از سوي سازمان فني‌ و حرفه‌اي تعيين مي‌شود و ميزان آن راضي‌کننده است، افزود: ميزان اعتبارات استاني 420 ميليون تومان تعيين شده که پيش‌بيني مي‌شود 100 درصد اعتبارات تخصيص يابد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها