مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در افتتاحيه سازمان مهندسي روستا شهر پايا ، آموزش مهارتي را زيربناي توسعه پايدار دانست.

کد خبر: 1128 تاریخ انتشار: 1394/09/23 19:27:24
نمایش: 1373
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره  کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي در افتتاحيه سازمان مهندسي روستا شهر پايا ، برآموزش هاي مهارتي بعنوان زيربناي توسعه پايدارتاکيد نمود.
در اين برنامه که با محوريت افتتاحيه سازمان مهندسي روستا شهر پايا و با هدف کمک به عمران و آباداني مناطق شهري و روستايي استان برگزار گرديد ، رئيس اين سازمان رسالت و فلسفه وجودي اين مجموعه را برنامه ريزي و اجراي فعاليتهاي فني و مهندسي در راستاي عمران و توسعه نواحي شهري و روستايي و به کارگيري نيروهاي مستعد جهت توسعه استان دانست.
وي حوزه هاي فعاليت اين سازمان را بخش هاي کشاورزي و منابع طبيعي ، نقشه کشي و نقشه برداري و معماري و شهرسازي دانست.
در ادامه تقي پور با اشاره به نقش آموزش در توسعه ، مهارت آموزي را زيربناي توسعه پايدار دانست و افزود با توجه به اهميت اين موضوع ، آموزشها ي مهارتي در استان در حوزه هاي  مراکز ثابت ، روستائي ،عشايري، آموزشگاههاي آزاد ، زندان، پادگان، مراکز جوار دانشگاهي ، صنايع و سکونتگاههاي غير رسمي ارائه مي گردد.
وي افزود اين آموزشها در دوبخش دولتي و خصوصي اجرا مي گرددو جهت پوشش کامل نيازهاي متقاضيان تفاهم نامه هاي همکاري متعدد با ادارات و سازمانهاي مرتبط منعقد شده است.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي در ادامه از آمادگي اين اداره کل جهت همکاري آموزشي و پژوهشي با سازمان مهندسي روستا شهر پايا خبر داد و افزود توسعه استان در گرو توسعه تک تک هم استانيها است و اين جز با هم افزايي کليه دستگاهها و نهادهاي دولتي و غير دولتي امکان پذير نيست.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها