تقدير ستاد اقامه نماز از مديرکل و دبير ستاد اقامه نماز اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 1129 تاریخ انتشار: 1394/09/24
نمایش: 1495
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، طي ارزيابي هاي به عمل آمده از سوي هيات داوران ستاد اقامه نماز استان در ميان دستگاه هاي اجرايي ، فعاليت هاي فرهنگي صورت گرفته توسط ستاد اقامه نماز اين اداره کل شايسته تقدير معرفي گرديد.
دبير ستاد اقامه نماز اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: با توجه به فرمايش مقام عظماي ولايت ( دامت برکاته) به اجلاس هاي سراسري نماز در خصوص نظارت و پيگيري و ارزيابي فعاليت هاي اقامه نماز در دستگاه هاي اجرايي کشور و واگذاري اين ماموريت به ستاد مرکزي اقامه نماز، اين ستاد با بررسي مستندات ارگان هاي دولتي به ارزيابي و امتياز بندي ادارات مي پردازد.
وي گفت: ارزيابي نهايي پس از تکميل و دريافت فرم هاي خود ارزيابي دبيران محترم اقامه نماز ادارات از فروردين ماه 1393 تا پايان ارديبهشت 1394، صورت گرفت که اين اداره کل با کسب نمره 740 امتياز از حد نصاب 1000 امتياز در ميان برترين دستگاه هاي دولتي استان در اين حوزه قرار گرفت. 
در بخشي از اين تقدير نامه آمده است:
مدير کل محترم آموزش فني و حرفه اي استان
از اهتمام ويژه حضرتعالي و  همکاران محترم به خاطر مجموع اقدامات ارزشمندي که در اين راستا داشته ايد تقدير و تشکر نموده و اميد است در زمره اقامه کنندگان واقعي نماز باشيم.
در ارزيابي انجام شده توسط هيات داوران و خود ارزيابي  انجام گرفته  توسط  دبير محترم  آن دستگاه و با توجه به امتياز کسب شده در ميان ساير دستگاه ها  موقعيت شما نسبت به فعاليت هاي صورت گرفته  شايسته تقدير مي باشد.
محمد کريمي دبير ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختياري

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها