تشييع پيکر شهيد مدافع حرم، کارآموز مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

کد خبر: 1132 تاریخ انتشار: 1394/09/24 13:22:57
نمایش: 1731
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، پيکر بسيجي شهيد احمد قاسمي کراني، کارآموز اين مرکز آموزشي و از شهداي مدافع حرم در روستاي کران شهرستان فارسان استان چهار محال و بختياري تشييع و به خاک سپرده شد.
بنا بر گزارش پيکر مطهر اين شهيد جوان همزمان با سالروز رحلت جانگذار پيامبر اعظم(ص) و شهادت حضرت امام حسن(ع) پس از برگزاري آيين وداع در حسينيه شهر فارسان در روستاي کران شهرستان محل تولد خود بر روي دوش مردم تشييع و سپس در قطعه گلستان شهداي اين روستا به خاک سپرده شد.
وهابي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در اين خصوص گفت: ايشان هم درعرصه تحصيل و مهارت آموزي و هم در امور معنوي از پيشتازان بود. 
وي افزود: شهيد احمد قاسمي کراني، کارآموز مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد و هفشجان بود که در رشته هاي کنترل کيفيت جوشکاري، ايمني و بهداشت صنعتي HSE ، مفسر فيلم هاي راديوگرافي RTI ، دوره هاي آموزش مهارتي را گذارانده بود.
وي اضافه کرد: اين شهيد بزرگوار فارغ التحصيل رشته مهندسي مکانيک بود که در راه دفاع از حرم عقيله بني هاشم حضرت زينب کبري(س) در شهر حلب سوريه زخمي شد و پس از انتقال به بيمارستان بقيه‌الله تهران در تاريخ 16 آذر ماه به شهادت رسيد.
روستاي کران در 35 کيلومتري مرکز چهارمحال و بختياري از توابع شهرستان فارسان است.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها