بازدید مدیر کل زندانهای استان از مرکزآموزش فنی و حرفه ای برادران شهرکرد

کد خبر: 114 تاریخ انتشار: 1390/09/24
نمایش: 1357
اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، مدیرکل و مسئول امور فرهنگی اداره زندانهای استان از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران شهرکرد بازدید نمودند.
درابتدا ی این بازدید نشستی با حضور مدیر کل و معاونین و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای و مسئولین اداره زندانها تشکیل گردید.
نورالله سعیدی مدیر کل ضمن تشريح اهداف و برنامه های اداره كل به تبیین نظام ملی مهارت و فناوری پرداخت .
نظری مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی استان ضمن تقدیر از همکاری وفعالیتهای صورت گرفته ، اظهار امیدواری کرد که این همکاری در سال آینده نیز ادامه یابد .وی ضمن ارائه عملکردی ازدوره ای اجرا شده در زندانهای استان از استقبال خوب زندانیان از این دوره ها را نشان از بازده مناسب آموزش ها در ارتقا مهارت زندانیان دانست
در ادامه نشست در خصوص برنامه ریزی دوره های سال آتی ، ایجاد مکانهای آموزشی جدید ، انجام نیازسنجی ، تسهیل پروسه ثبت نام و برگزاری آزمون ، جایگزینی برخی رشته ها و ... بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در ادامه از کارگاههای آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرکرد بازدید بعمل آمد و بازدید کنندگان ضمن بازدید از کارگاههای برق صنعتی ، اتومکانیک ، تراش و فرز ، plc، هیدرولیک پنوماتیک ، و .. فضای مناسب کارگاهها و تجهیزات به روز آنها را نشان از توان بالای فنی و حرفه ای در آموزش کارآمد و منطبق بر نیاز بازار کار دانستند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها