برگزاري دومين جلسه شوراي اداري با حضور مدير کل، معاونين، رؤساي واحدها و رؤساي مراکز استان

برگزاري دومين جلسه شوراي اداري با حضور مدير کل، معاونين، رؤساي واحدها و رؤساي مراکز استان

برگزاری دومین جلسه شورای اداری با حضور مدیر کل، معاونین، رؤسای واحدها و رؤسای مراکز استان

کد خبر: 11477 تاریخ انتشار: 1395/09/18
نمایش: 1393
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، دومين جلسه شوراي اداري سال 95 با حضور مدير کل، معاونين، رؤساي واحدها و رؤساي مراکز اين استان برگزار گرديد.
در اين جلسه که در روز چهارشنبه مورخ 95/9/17 برگزار گرديد در ابتدا معاونين اداره کل به ارائه عملکرد کلي از حوزه هاي خود پرداختند و در ادامه کليه رؤساي مراکز و رؤساي واحدها گزارشي از عملکرد 8 ماهه خود دادند.
بعد از اتمام ارائه گزارشها مدير کل استان مواردي را بيان نمود که گزيده ايي از سخنان ايشان در ذيل آورده شده است:
تقي پور تآکيد بسيار زيادي بر اجراي صحيح امور اداري همراه با  نظم و قانون داشت و بحث نظارت را همراه با  اقدامات امنيتي مورد تأکيد قرار داد.  وي گفت: ما بايد در عرصه ارائه آموزش با استانهاي بزرگي همچون اصفهان و تهران به رقابت بپردازيم. تقي پور گفت:  انسان زاده شده با خوبيها و بديها و اين با ماست که اين خوبيها و بديها را چگونه پر و بال بدهيم و به دنبال معنا باشيم.
ايشان در ادامه گفت:  دلايل عقب ماندگي و يا توسعه يافتگي کشورهاي مطرح شده به خاطر قدمت نيست، به خاطر منابع طبيعي و رنگ پوست نيست بلکه به خاطر عملکرد خود آنها در سطوح مختلف اجتماعي و فرهنگي و استفاده از تکنولوژي است.
وي افزود: فقر حاصل عدم اطلاع کافي از محيط اطراف است و هنوز تغيير را نپديرفتيم و به روز و آنلاين بودن بايد با توجه به آموزشي بودن اين سازمان جزء اصول اوليه ما باشد و در حوزه بهداشت و ايمني و حوزه HSE بايد فعاليت بيشتري انجام شود.
تقي پور يادآور شد: کميته هايي که به عنوان بازرسي از مراکز تشکيل شده است به منظور رفع نواقص کار است و منظور مچ گيري و انتقاد نيست و قطعا تصميماتي از دل اين بازرسي ها به وجود مي آيد و بهتر است که براي رفع نقص و ايراد کار اين نظارت و بازرسي ها را جدي بگيرييم.
وي گفت: مديريت منابع، چه منابع انساني و چه منابع مالي بايد با توجه به سال اقتصاد مقاومتي جدي گرفته شود.
وي هدف از برگزاري جلسات اين شورا را  توانمند سازي کارکنان بيان کرد و گفت: همه اين اطلاعات و آمار در پورتال وجود دارد و قابل رويت است اما ميخواهيم مراکز آموزشي خود را بسنجيم و به آنان نيز يادآور شويم که بابت اموراتي که در حوزه کاري ماست مسئوليم. وي خاطر نشان کرد که انسانها از دو حوزه معمولا ضربه مي خورند، مباحث مالي و مباحث اخلاقي، و اگر انسان طمع خود را در اين دو حوزه قطع کند مي تواند پيشرفت داشته باشد و ارزش خود را حفظ کند.
در پايان اعلام کرد که بحث معرفي سازمان آموزش فني و حرفه اي و شناساندن آن به همه اقشار جامعه جزء مسئوليت پرسنل اين سازمان است.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها