بازدید اعضای کارگروه منطقه 6 کشوری از کارگاههای آموزش فنی و حرفه ای مرکز شهرکرد

کد خبر: 115 تاریخ انتشار: 1390/09/29
نمایش: 1322
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، در حاشیه جلسه کارگروه منطقه 6 کشوری آموزش فنی و حرفه ای که با شرکت استانهای اصفهان،مرکزی و چهارمحال و بختیاری  برگزار گردید از کارگاههای مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرکرد بازدید بعمل آمد.

نورالله سعیدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه توضیحاتی در خصوص برنامه های پیش رو و روند ادامه فعالیت کارگروه ارائه نمود و در ادامه زارع مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان به عنوان رئیس جلسه گزارشی کلی از اقدامات انجام شده در این خصوص مطرح نمودند پس از آن دستورکار جلسه مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر مصوباتی در خصوص دستورالعمل بازدیدهای علمی آموزشی کارآموزان، مشاوره و هدایت شغلی و دستورالعمل رهگیری اشتغال ، فعالیتهای فرهنگی و ورزشی ، ساعت استاندارد آموزشی ، آیتم های تاثیر گذار دیگر بر موضوع انگیزه و جذب کارآموزان ، مدیریت الکترونیکی آموزشها و محل برگزاری جلسه آتی به تصویب اعضا رسید.

در حاشیه این کارگروه از کارگاههای و قسمتهای مختلف مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهرکرد در حرفه های تراش و فرز، اتومکانیک درجه 2 و 1، برق صنعتی، جوشکاری ، صنعت ساختمان ، لوازم سردکننده خانگی ، منبت کاری و ... بازدید بعمل آمد. 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها