ارائه 424 هزار نفر ساعت آموزش توسط مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد

کد خبر: 1150 تاریخ انتشار: 1394/10/12
نمایش: 1603
اخبار
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد از عملکرد 424 هزار نفر ساعتي اين مرکز در 9 ماهه اول سال جاري خبر داد.
بهزاد وهابي در ارائه گزارش عملکرد مرکز گفت: اين مرکز با برگزاري 377611  نفر ساعت آموزش در مرکز برادران و 46308  نفر ساعت در مرکز خواهران فراتر از تعهدات خود را داشته است.
وي به برگزاري 131 دوره در مرکز برادران و 24 دوره در مرکز خواهران اشاره نمود و افزود: جمعيت مهارت ديده اين دو مرکز تاکنون  بالغ بر 1552 کارآموز مرد و 814 کارآموز زن مي باشد.
وي عنوان کرد اين مرکز با دارا بودن بيشترين جامعه آماري، برگزار کننده دوره هاي مهارتي تخصصي و نياز سنجي شده در سطح استان مي باشد.
وهابي حوزه هاي آموزشي اين مرکز را شامل: آموزش در مراکز ثابت، آموزش در زندان، پادگان، آموزش هاي روستايي و عشايري، در حوزه آموزش هاي تکميلي مهارتي در صنايع ، آموزش هاي سيار شهري و آموزش هاي جوار دانشگاه بيان کرد.
وي تنوع رشته هاي برگزار شده در اين مرکز را قابل توجه دانست و افزود: مرکز برادران با دارا بودن 20 کارگاه آموزشي و 86 دوره برگزار شده به طور متوسط با 3 رشته در هر کارگاه و مرکز خواهران با 16 رشته و تنها دارا بودن 3 کارگاه با نرخ 5 رشته در هر کارگاه از گستره آموزشي قابل قبولي برخوردار است.
وي در پايان بيان داشت: اميدواريم بتوانيم در خدمت رساني به مردم جامعه و تحقق شعار مقام معظم رهبري در راستاي همدلي بين مردم و دولت و همچنين اهداف دولت تدبير و اميد تمام تلاش خود را به کار گيريم.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها