به گزارش روابط عمومي

بررسي آئين نامه اجرايي در خصوص مراکز کاريابي و مشاوره شغلي

کد خبر: 115348 تاریخ انتشار: 1401/04/09
نمایش: 184
اخبار

مدير اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهار محال و بختياري با مدير اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي و معاونين ايشان روز سه شنبه 31 خرداد 1401 ديدار و گفتگو کرد.
عليرضا کريمزاده با بيان اينکه مشاوره شغلي و انطباق ويژگي هاي فردي با شغل مورد نظر مي تواند افراد را در دستيابي به اشتغال پايدار ياري رساند. بيان کرد کاريابي ها و مراکز مشاوره شغلي بازوي توانمندي براي دولت در شناسايي فرصت هاي شغلي و تامين نيروي کار به شمار مي روند و سهم بالايي در ايجاد اشتغال، کاهش بيکاري و برقراري تعادل ميان عرضه و تقاضا در بازار کار دارند از اين رو با توجه به تاکيد مقام معظم رهبري بر لزوم اشتغالزايي براي جوانان و مقابله با بيکاري و اهميت مراکز کاريابي در برنامه هاي توسعه، شايسته است در بکارگيري توان و ظرفيت کاريابي ها و موسسات مشاوره شغلي به شکل مطلوبتر، معرفي بهتر اين مراکز به جامعه هدف، کارجويان و کارفرمايان و افزايش سهم آنها در اقتصاد ملي از طريق توسعه کمي و کيفي اين بنگاه ها اقدامات لازم صورت گيرد.
کريمزاده اهميت قانون گذاري و پيگيري آيين نامه هاي اجرايي توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي را ضروري دانستند و عملياتي نمودن اين آيين نامه ها در دستگاه هاي اجرايي مرتبط با اين وزارت خانه را امري لازم بيان کردند. 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها