به گزارش روابط عمومي

ديدار و هم انديشي مديرکل آموزش فني و حرفه اي و رئيس کانون انجمن هاي آموزشگاه هاي آزاد کشور

کد خبر: 115353 تاریخ انتشار: 1401/04/09
نمایش: 242
اخبار
عليرضا کريمزاده مدير اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در روز يکشنبه 1401/04/05 با آقاي سيد اشرفي رييس کانون انجمن هاي آموزشگاه هاي آزاد  کشور، مدير کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان، رييس کانون انجمن هاي استان و  مؤسسين آموزشگاه هاي آزاد استان ديدار و گفتگو کردند.
کريمزاده با اشاره به نقش مهم آموزشگاه‌هاي آزاد فني و حرفه‌اي در مهارت‌افزايي جوانان گفت: استفاده از ظرفيت بخش خصوصي در حوزه مهارت آموزي و مهارت افزايي از اولويت‌هاي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي است و ايجاد بسترهاي لازم براي توسعه فعاليت شرکاي سازمان و آموزشگاه هاي آزاد حائز اهميت است. ايشان همچنين در خصوص توسعه کمي و کيفي آموزشگاه هاي آزاد در سال گذشته و باز تعريف و بازسازي قواعد حاکم بر راه اندازي آموزشگاه هاي آزاد مطالبي ارائه نمودند و تاکيد کردند در راستاي فراهم شدن مهارت آموزي، بايد توسعه فضاي کسب و کار در جامعه مورد توجه قرار بگيرد.
 کريمزاده با بيان اينکه شرايطي فراهم شده است تا آموزشگاه هاي آزاد ضمن حفظ حداکثر کارايي، بدون از دست دادن تعادل سيستم به سطوح عملکردي مطلوبي دست يابند در مورد ارائه برنامه هاي خاص و کاربردي در سال جاري با هدف حمايت از بخش خصوصي نيز مواردي عنوان کردند.
آقاي سيد اشرفي نيز در خصوص نحوه ارائه تسهيلات قرض الحسنه و تفاهم نامه هاي منعقده در جهت حمايت از آموزشگاه هاي آزاد مطالبي بيان نمودند. در برنامه پرسش و پاسخ با حضور مسئولين نيز برخي مديران و موسسان آموزشگاه هاي آزاد مشکلات خود را در حوزه هاي مختلف کاري مطرح نمودند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها