معاون هماهنگي امورعمراني استاندار چهارمحال و بختياري : آمورش هاي فني و حرفه اي نقش موثري در توسعه اشتغال دارد.

کد خبر: 1158 تاریخ انتشار: 1394/10/14 11:22:04
نمایش: 1309
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، نشست مدير کل آموزش فني و حرفه اي و معاون عمراني استاندار با محوريت آموزش فعالان بخش صنعت ساختمان استان و فعاليتها و برنامه هاي اداره کل ، برگزارشد.
دراين نشست تقي پورمديرکل آموزش فني وحرفه اي با اشاره به سياستگذاري صورت گرفته توسط رياست سازمان در راستاي  ايجاد ارزش افزوده توسط آموزشهاي مهارتي و حرکت سازماني در راستاي نيازهاي آتي در حوزه مهارتي ، به ارائه گزارش فعاليتهاي صورت گرفته توسط آموزش فني و حرفه اي استان پرداخت .
وي در ادامه با ارائه گزارشي از اجراي طرح آموزش فعالان بخش صنعت ساختمان ، تعامل دستگاههاي مرتبط در اين زمينه را مثبت ارزيابي نمود و افزود بيمه فعالان اين بخش به استناد کارت مهارت رويکردي مناسب در راستاي ارتقا مهارت فعلان اين بخش است.
در ادامه اميري  معاون هماهنگي امور عمراني استاندار ، با اشاره به اينکه آمورش هاي فني و حرفه اي نقش موثري در توسعه اشتغال دارد افزود اداره کل آموزش فني و حرفه اي در راستاي آموزش فعالان اين بخش عملکرد مناسبي داشته است.
وي فني و حرفه اي استان را مجموعه اي اثر گذار دانست و افزود ارائه آموزشهاي مهارتي در اقصي نقاط استان ميتواند باعث ايجاد پويايي در جامعه شده و تحول و پيشرفت قابل ملاحظه اي را در اين بخش ايجاد نمايد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها