برگزاري جلسه شوراي اداري با موضوع بررسي عملکرد و برنامه ريزي آموزشي

برگزاري جلسه شوراي اداري با موضوع بررسي عملکرد و برنامه ريزي آموزشي

برگزاری جلسه شورای اداری با موضوع بررسی عملکرد و برنامه ریزی آموزشی

کد خبر: 1164 تاریخ انتشار: 1394/10/16
نمایش: 1417
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري،  جلسه شوراي اداري اين اداره کل با حضور مديرکل، معاونين، رؤساي ادارات و مراکز با هدف بررسي عملکرد نه ماهه و برنامه هاي آتي اداره کل در راستاي سياستهاي رئيس جديد سازمان برگزار گرديد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن تسليت شهادت شيخ باقرالنمر و زنده ماندن ياد و خاطره اين شيخ مبارز در دفاع از حقوق مظلومان و شيعيان جهان ياد کرد.
 در ادامه، ايشان تأکيد بر حضور فعال و با صلابت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري و عدم سوءاستفاده از امکانات دولتي و تبليغات در محيطهاي دولتي را متذکر شدند.
سپس تقي پور سياستهاي سازمان فني و حرفه اي را با توجه به انتصاب رئيس جديد سازمان جناب آقاي دکتر سازگارنژاد در سه حوزه اشتغال، اقتصاد مقاومتي و يکپارچه سازي آموزشهاي فني وحرفه اي در راستاي سياستهاي ابلاغي مقام معظم رهبري و سند تدبير و اميد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي توضيح دادند و تأکيد کردند با توجه به جلسه اخير حوزه فناوري اطلاعات با رئيس سازمان  نگاه ايشان به برنامه هاي حوزه فناوري اطلاعات يك رويكرد استراتژيك است که مي توان با بهره گيري از فناوري اطلاعات، مهارت ها را به درون خانه ها ببريم. همچنين اشاره نمودند که IT براي تحولات پيش رو بسيار مهم است و بايد نقشه راهي در اين حوزه تدوين كه براي ابن كار بايد وضعيت كنوني را بررسي و نقطه عزيمت برنامه هاي آينده را  ترسيم كنيم.  
لذا با استفاده از تجربه هاي جهاني و با استفاده از خدمات فناوري اطلاعات تمام فعاليت ها ي سازمان را تحت پوشش قرار دهيم و نيازها و تحولات بازار كار ،  صنعت و فناوري و بخش عمومي جامعه را از طريق يك سامانه ملي در تمام سطوح و لايه هاي مهارت ها پاسخ دهيم.    
با توجه به اين که دنيا در حال تجربه يك فضاي بزرگ و جديد است ما بايد بتوانيم با بهره گيري از فناوري اطلاعات حوزه هاي مهارتي خود را گسترش و از اين علم جهت اقتصاد آموزش هاي فني و حرفه اي براي ايجاد ارزش افزوده و تبديل يك سازمان جاري به يك سازمان آتي استفاده نماييم.
تقي پور ضمن خداقوت و تقدير و تشکر از کليه همکاران گزارشي از عملکرد نه ماهه اين اداره کل را ارائه نموده و سپس رؤساي واحدها و مراکز به بيان مسائل و پيشنهادات در حوزه کاري خود پرداختند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها