نشست اعضاء کميته درمان شوراي مبارزه با مواد مخدر در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

نشست اعضاء کميته درمان شوراي مبارزه با مواد مخدر در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

نشست اعضاء کمیته درمان شورای مبارزه با مواد مخدر در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 1169 تاریخ انتشار: 1394/10/21
نمایش: 1309
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، نشستي با حضور اعضاء کميته درمان شوراي مبارزه با مواد مخدر در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تشکيل شد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي برگزاري اين نوع جلسات را آشنايي بيشتر ارگانهاي دولتي با آموزشهاي فني و حرفه اي بيان نمود و افزود آموزشهاي فني و حرفه اي به صورت نيازسنجي شده با بازار کار مي تواند در جهت بهبود شرايط کاري و رفاه زندگي افراد معتاد و خانواده هايشان بسيار مؤثر باشد.  وي افزود  رکود اقتصادي و تورم موجود در جامعه ايجاد نگرانيهايي را براي خانواده هاي اين افراد در بر داشته که با گسترش آموزشهاي فني و حرفه اي در سکونتگاههاي غير رسمي يا زندانها و ندامتگاهها و افراد بازپروري شده از کمپهاي ترک اعتياد مي توان راهي براي امرار معاش اين افراد و خانواده هايشان مهيا نمود.
در ادامه هاشم زاده رئيس کميته درمان ضمن تأکيد بر نقش آموزشهاي فني و حرفه اي در پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي، همکاري دستگاههاي متولي فروش محصولات بازارمحور پس از کسب آموزشهاي لازم از طريق فني و حرفه اي را خواستار شد.
در ادامه اين جلسه، گزارش و عملکرد اداره آموزش فني و حرفه اي در رابطه با مبارزه با مواد مخدر ارائه گرديد و پيشنهاداتي نيز در جهت مهيا نمودن بستر آموزشي اين افراد و خانواده هايشان از طرف اداره کل آموزش فني و حرفه اي داده شد که مورد موافقت شورا قرار گرفت و در جلسات بعدي پيگيري مي گردد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها