نشست سه جانبه مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري با رئيس آموزشکده سما و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد

کد خبر: 1188 تاریخ انتشار: 1394/11/07 13:10:57
نمایش: 1443
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، نشست سه جانبه مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري با رئيس آموزشکده سما و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد با موضوع راه اندازي مرکز جوار دانشگاهي برگزار شد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي در اين نشست ضمن تبيين رويکردهاي اين مجموعه در راستاي توانمند سازي مهارتي دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاهي پرداخت و افزود: در راستاي اين طرح همکاري مناسبي از سوي مؤسسات آموزش عالي استان صورت گرفته و اميد است با برگزاري اين نشست و ايجاد هم افزايي سه مجموعه گامهاي موثري در اين خصوص برداشته شود.
وي در ادامه با تشريح روند کار مراکز جوار دانشگاهي فني و حرفه اي، ايجاد اين مراکز را در راستاي طرح مذکور و با هدف ارتقا بهره وري و تسريع روند ارائه آموزش دانست.
در ادامه قاسمي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد ضمن تقدير از فعاليتهاي آموزش فني و حرفه اي درراستاي ارتقا مهارت دانشجويان، و استقبال از راه اندازي مرکز جوار دانشگاهي در اين واحد دانشگاهي، افزود از هر طرحي که باعث ارتقا مهارت و افزايش جذب دانشجويان در بازار کار باشد حمايت مي کنيم.
سپس علوي رئيس دانشگاه سما نيز از رويکرد موجود در سازمان فني و حرفه اي تقدير نمود و آمادگي آن مجموعه را جهت همکاري آموزشي اعلام کرد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها