محمدامين سازگارنژاد، معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور: کلامي با همکاران پس از 40 روز حضور در سازمان

کد خبر: 1191 تاریخ انتشار: 1394/11/10
نمایش: 1353
اخبار
به نام حضرت دوست
حضور محترم همه  همكاران عزيزم در سراسر كشور همه ي تلاشگران در آموزشگاه هاي آزاد سلام مجددم را به شما تقديم، برايتان  سلامت و بهروزي آرزومندم.
در اين ايام جديد مشغول مطالعه مشاهده گفتگو و بررسي اوضاع سازمان بودم . با اكثر مديران و بعضي از همكاران ديدارها و جلسات و مكاتباتي را انجام دادم. در حال رايزني با وزير محترم جناب آقاي دكتر ربيعي هستم؛ هم چنين ساير وزرا، هم چنين ديدار با كشورهاي خارجي به منظور تهيه نقشه راهي كه بتواند كمكي به معضل بيكاري و پايداري شاغلين در بازار كار بكند.
در كنار اين امر مهم مشكل معيشت و رفع آن ها موضوع استخدام ها و تبديل وضعيت مربيان عزيز هم به صورت جدي در دستور كارم قرار داده و خواهم داد.
من خود را نماينده همه ي شما مي دانم در پيگيري حق و حقوق مادي و معنوي شما. براي برون رفت از اين مشكلات اگر سازمان نتواند نقش و سهم خوبي در بازار كار واشتغال از طريق مهارت آموزي اثربخش نداشته باشد. كار حل و رفع مشكل به سادگي مقدور نخواهد بود. لذا شما يقين داشته باشيد كه من لحظه اي از فكر زندگي و معيشت شما غافل نيستم. نسبت به فعاليت شما در شبكه هاي اجتماعي مشكلي ندارم ولي اين نكته را بايد گوشزد كنم نكند كه فريب كساني را بخوريم كه سابقه پاكدستي ندارند ولي امروز مي خواهند رهبري حقوق شما را نمايندگي كنند. لطفا سلام بنده را در آستانه دهه مبارك فجر خدمت همسر و فرزندان و همه اعضاي خانواده گرامي تان ابلاغ فرماييد. ملتمس دعاي خير.
برادرتان – محمدامين سازگار نژاد
94/11/10
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها