روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري گفت: نفرات برگزيده مرحله استاني به شانزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت پس از گذراندن دوره هاي مهارتي تکميلي براي حضور در مرحله کشوري اين رقابت‌

نفرات برگزيده مسابقات ملي مهارت استاني به المپياد کشوري اعزام شدند

کد خبر: 1193 تاریخ انتشار: 1394/11/12
نمایش: 2017
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، محمود تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان، در مراسم بدرقه هيئت اعزامي چهارمحال و بختياري  به مسابقات کشوري المپياد ملي مهارت، اظهار کرد: مرحله کشوري شانزدهمين دوره مسابقات ملي مهارت در استان البرز و مرکز تربيت مربي برگزار مي‌شود.
وي در ارتباط با تعداد کارآموزان اعزامي چهارمحال و بختياري به مسابقات کشوري تصريح کرد: تيم اعزامي اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري متشکل از 7  نفر کارآموز و 7 مربي متخصص است که در اين مسابقات با استان‌هاي ديگر به رقابت مي‌پردازند.
مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري ادامه داد: امروزه کشورها سخت در تلاش هستند تا با ايجاد نظام‌هاي آماده‌سازي افراد براي اشتغال، منابع خود را مورد استفاده بهينه قرار دهند.
تقي پور اضافه کرد: همه افراد حتي مردم کشورهاي در حال توسعه به شرطي مي‌توانند در بازار کار رقابت کنند که در کاربرد تکنولوژي نوين مهارت داشته و از مهارت‌هاي تخصصي برخوردار باشند.
وي افزود: کشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه هر دو نگران بالا رفتن نرخ بيکاري هستند و در چنين شرايطي است که آموزش‌هاي حرفه‌اي را يک ابزار قدرتمند براي توسعه منابع انساني و اقتصادي تلقي مي‌کنند و  برگزاري چنين مسابقاتي در سطح ملي و جهاني، اهميت اين رقابت‌ها را دوچندان کرده و سازمان آموزش فني و حرفه‌اي کشور را مصمم ساخته تا هر ساله بر بهبود کيفيت و بهره‌برداري موثرتر از آن بيفزايند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها