آماده سازي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري براي برگزاري مراسم دهه فجر

کد خبر: 1195 تاریخ انتشار: 1394/11/13
نمایش: 1553
اخبار
روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، از آماده سازي اداره کل آموزش فني و حرفه اي اين استان جهت برگزاري هرچه با شکوه تر مراسم دهه فجر خبر داد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي، با اشاره به اينکه برنامه هاي دهه فجر با حضور پر شور مردم اين اداره کل، با شکوه تر از هميشه برگزار خواهد شد، در خصوص برنامه هاي اين دهه که در سطح کليه مراکز آموزشي اداره آموزش فني و حرفه اي برنامه ريزي شده است، گفت: در طول دهه فجر برنامه هاي ويژه اي در مراکز آموزشي فني و حرفه اي استان خواهيم داشت.
وي در ادامه به گراميداشت دهه فجر اشاره کرد و گفت: درتلاش هستيم تا با برنامه‌ريزي مناسب زمينه حضور حداکثري همکاران و کارآموزان در اين برنامه‌ها را فراهم کنيم  تا سي و هفتمين فجر انقلاب اسلامي ايران را باشکوه‌تر از هميشه در اين اداره کل گرامي بداريم.
همچنين ايشان با بيان اين مطلب که  نقش مستقيم مردم در شکل گيري انقلاب غير قابل انکار است افزود: انقلاب اسلامي بر پايه مردم شکل گرفت و همه‌ مردم حضور داشتند و نقش بازدارندگي مردم و روحانيون بر کسي پوشيده نيست.
وي در پايان اشاره نمود، ايام الله دهه مبارک فجر بهترين فرصت براي آشنايي نسل جوان و مردم با حماسه سازان بهمن ۵۷ ونقش امام راحل در پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي است.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها