مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري خبر داد

آغاز پذيرش دانشجوجهت ترم بهمن سال تحصيلي 94-95 در مرکز آموزش فني و حرفه‎اي شهرکرد

کد خبر: 1201 تاریخ انتشار: 1394/11/20
نمایش: 1328
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري از آغاز پذيرش دانشجو در ترم بهمن مرکز آموزش عالي علمي کاربردي فني و حرفهاي شهرکرد خبر داد.
تقي پور ضمن بيان اين مطلب افزود مرکز آموزش علمي کاربردي فني و حرفه‌اي شهرکرد با بهرهمندي از مجهزترين کارگاهها و امکانات آموزشي در رشته‌هاي مهندسي فناوري الکترونيک صنعتي ، مهندسي فناوري مکانيک- ماشين افزار، مهندسي فناوري مکانيک خودرو،کارداني فني برق صنعتي،کارداني فني مکانيک ، تعمير ماشين آلات صنعتي،کارداني فني مکانيک خودرو،کارداني حرفه اي دوخت و تکنولوژي لباسجهت ترم بهمن سال جاري دانشجو ميپذيرد.
وي افزود پذيرش در اين مرکز در رشته‌هاي کاربردي و مورد نياز بازار کار، بدون برگزاري آزمون ورودي است و متقاضيان مي توانند به ‌صورت اينترنتي نسبت به ثبت‌نام از طريق پايگاه الکترونيکي سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمايند.
مديرکل فني و حرفه‌اي چهارمحال و بختياري ادامه داد اين مرکز با با بهره گيري از توان مدرسين مجرب و خبره و با دارا بودن کارگاههاي مجهز و به روز ، با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت متقاضيان و شاغلين بخش هاي مختلف توليدي فعاليت مي نمايد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها