برگزاري ويژه برنامه پيروزي انقلاب در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 1204 تاریخ انتشار: 1394/11/21
نمایش: 1229
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، همزمان با دهه مبارک فجر جشن پيروزي انقلاب با حضور حجت السلام والمسلمين لوني از اساتيد حوزه علميه قم،معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استانداري و مديرکل آموزش فني و حرفه اي در سالن اجتماعات اين اداره کل برگزار گرديد.
در اين برنامه مرادي معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استانداري ضمن تبريک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي اظهار داشت وجه تمايز انقلاب اسلامي ما با ساير انقلاب ها در اين است که ما دينداريم و اين دين وارد زندگي سياسي،اجتماعي،اقتصادي و فردي ما در جامعه شد و دوماً جريان پيروزي انقلاب ما از سوي يک قشر نشأت نگرفت بلکه همه مردم در پيروزي آن نقش داشتند.
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استانداري گفت ما بايد نقش جديدي براي تلاشگران عرصه اقتصاد فراهم کنيم که يکي از معيارها که مردم در دهه فجر 57 مطالبه کردند استقلال خواهي بود استقلال بدون توليد، تلاش وکار و برنامه ريزي و پويايي در اقتصاد و بدون ارتقاء شاخص هاي بهره وري در واحدهاي توليدي محقق نمي شود مگر اينکه توليدات ما متعهدانه ،عالمانه و مدبرانه و بر اساس استانداردهاي امروزه باشد تا قادر به حرکت مطلوب در حوزه هاي استقلال خواهي در کشورمان باشيم و به موفقيت هاي جهاني برسيم.
معاون استاندار تصريح کرد به گفته حضرت امام (ره) انقلاب ما انفجار نور است چون قرار نيست که ارزشهاي انقلاب مان را با جنگ و نزاع به پيش ببريم ما بايد يک ادبيات شايسته اي در انقلاب اسلامي داشته باشيم که برگرفته از ايدئولوژي ، فرهنگ و تمدن قوي با توليدات و تلاش و کار که يکي از شاخصه هاي مهم هستند انقلابمان را به دنيا ساري و جاري کنيم .
در ادامه حجت السلام والمسلمين لوني خاطر نشان کرد اولين حرکتي که در جهان ابهت شکني استکبار خون آشام را بوجود آورد بدست مرجعيت شکل گرفت يعني يک بناي فرهنگي عمومي جهاني اتفاق افتاد که منافقين دست به ترورهاي متعددي زدند که خدا را شکر با تدبير رهبري متکي بر خدا و حمايت فهيمانه مردم به اهداف پليدشان نرسيدند .
وي افزود با تحميل جنگ هشت ساله دشمنان عليه ما که خسارات مالي و جاني زيادي را به کشور عزيزمان وارد کردند ولي با همت والاي مردم غيورمان در جبهه هاي حق عليه باطل از هيچ دشمني هراسي نداشتيم وبه حول و قوي الهي پيروز ميدان شديم و همين ملت بدون هيچ الگويي در دنيا  توانستند در عرصه هاي سازندگي و سياسي موفق و آثار مثبتي از خود خلق کنند و موجب سربلندي انقلاب اسلامي شوند.  
لوني گفت مردم در همه عرصه هاي سازندگي و اقتصاد مقاومتي حامي انقلاب اسلامي بوده اند که ما به نيروي هاي توانمند و پر تلاش کشور عزيزمان افتخار مي کنيم.
در ادامه اين برنامه سرود ، موسيقي محلي اجرا شد و در پايان ازرئيس مرکز نمونه ، مربي نمونه ،کارآفرينان برتر و برگزيدگان مسابقات فرهنگي با اهداء لوح و هديه تقدير بعمل آمد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها