لغو وتعلیق مجوز3 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای توسط هیئت نظارت آموزشگاههای آزاد استان

کد خبر: 121 تاریخ انتشار: 1390/10/07
نمایش: 1928
اخبار

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ، در جلسه هیئت نظارت استان در خصوص آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای تعلیق سه ماهه مجوز 2  آموزشگاه و لغو مجوزیک  آموزشگاه آزاد به تصویب رسید.

زینت کیانی رئیس اداره  آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای این اداره کل افزود  در 9 ماهه امسال 496  مورد بازرسی از آموزشگاه‌های آزاد استان  بعمل آمد که 291 مورد آن در مرکز استان بوده است.

وي ادامه‌داد: براساس دستورالعمل اجرایی آئین‌نامه آموزشگاه‌های آزاد، پس از بازرسی از آموزشگاه در صورت وجود تخلفاتی مانند  ارائه آمار و اطلاعات غیر واقعی، تعطیلی غیرموجه، کسری ساعت آموزش ، تکرار نقض مقررات، مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی ، مراتب به‌صورت شفاهی و کتبی به صاحبان آموزشگاه‌های آزاد ابلاغ شده و طبق ماده 37 و 39 دستورالعمل به هیات نظارت استان ارسال و هیات نیز براساس ماده 38 اقدام به بررسی و صدور رای می‌کند.

کیانی افزود از مجموع 163 آموزشگاه فعال استان، 134 آموزشگاه ویژه خواهران ، 4 آموزشگاه ویژه برادران و تعداد 25 آموزشگاه به‌صورت دو منظوره با مجوز رسمی از آموزش فنی و حرفه ای استان به فعالیت آموزشی می پردازند.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها