بازديد مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري از مرکز فني و حرفه اي شهرستان اردل

کد خبر: 1211 تاریخ انتشار: 1394/11/27
نمایش: 1272
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در بازديد از مرکز فني و حرفه اي شهرستان اردل به بررسي مشکلات و مسائل آموزشي اين مرکز پرداخت.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با خدا قوت و خسته نباشيد به پرسنل مرکز اردل در جهت تکريم کارمندان صحبت خود را آغاز نمود و در ادامه اشاره نمود که با توجه به مسائل تحريم و پسا تحريم زندگي روزمره مردم تحت تأثير فراواني قرار گرفته است و آموزش فني و حرفه اي با آموزش و مهارت آموزي مي تواند راهگشا و تسهيل کننده راه معيشت مردم باشد.
همچنين اشاره نمود که با توجه به مسائل پساتحريم و بحث تکنولوژي ، تکنسينها و راه اندازي صنايع جديد مي تواند آموزش فني و حرفه اي را در پيشبرد اهداف آموزشي که لازمه توسعه پايدار است راهگشا باشد.
همچنين در مورد تشکيل بعضي کميته ها در راستاي سهولت کار در اداره کل آموزش فني و حرفه اي صحبت نمود و تشکيل کميته ساماندهي تجهيزات و ساماندهي نقليه را  از جمله اين امورات بيان کرد.
در پايان رئيس مرکز اردل به ارائه گزارش عملکرد پرداخت و مسائل و مشکلات عمراني و آموزشي مرکز مورد بررسي قرار گرفت و پرسنل نيز مشکلات خود را مطرح نمودند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها