مدير کل بودجه و تشکيلات سازمان در بازديد از مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد بر لزوم ارتقا مهارت کارکنان و مربيان تاکيد کرد.

کد خبر: 1229 تاریخ انتشار: 1394/12/20
نمایش: 1443
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، اردشيري مدير کل بودجه و تشکيلات سازمان آموزش فني و حرفه اي در بازديد از مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد ، بر لزوم ارتقا مهارت کارکنان و مربيان تاکيد کرد.
دراين بازديد که از کارگاههاي آموزشي مرکز فني و حرفه اي شهرکرد صورت گرفت ، تقي پور مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان ،  هدف از ارائه آموزشها را تربيت نيروي کارآفرين دانست و افزود اين امر محقق نمي شود مگر ، با توجه به روشهاي نوين تدريس در حوزه آموزش و مهارت آموزي  و ارائه آموزشهايي که ، نياز روز بازار را مرتفع ساخته و بهره وري آموزشهاي مهارتي را دوچندان نمايد .
مدير کل بودجه و تشکيلات سازمان نيز در اين بازديد در ديدار و گفتگو با مربيان کارگاه هاي مختلف اين مرکز با اشاره به لزوم اجراي دوره هاي ارتقا مهارت مربيان بصورت منطقه اي ، از حرکت سازمان در مسير برگزاري آزمونهاي بين المللي و آموزش زبانهاي خارجي خبر داد.
وي ضمن تاکيد بر لزوم ارتقا همه جانبه سازمان ، توسعه منابع انساني را از مهم ترين زيرساختهاي توسعه سازمان دانست و افزود برنامه هايي جهت زبان آموزي کارکنان و ارائه آموزشهاي خاص به پرسنل پيش بيني شده است.
در اين برنامه  از بخش اداري و کارگاههاي جوشکاري ، تراش CNC ، نقشه كشي ، برق صنعتي ، اتومکانيک و لوازم سرد کننده بازديد بعمل آمد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها