اعزام کاروان هاي راهيان نور آموزش فني و حرفه اي استان

اعزام کاروان هاي راهيان نور آموزش فني و حرفه اي استان

اعزام کاروان های راهیان نور آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 1230 تاریخ انتشار: 1394/12/20
نمایش: 1279
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، همزمان با اعزام کاروان هاي راهيان نور از سراسر کشور، کاروان راهيان نور اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان نيز راهي مناطق جنگي غرب و جنوب کشور شدند.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي در اين باره گفت: کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان هر ساله به همراه خانواده هايشان با اشتياق از اين سفر استقبال مي کنند.
وي هدف از اين سفرها را يادآوري ياد شهيدان و عزيزاني اعلام کرد که در طي هشت سال جنگ تحميلي از اين کشور و مردم دفاع کردند. وي اظهار داشت با ديدن افرادي که به اين سفر مي روند خاطره عزيزاني زنده مي گردد که در زمان جنگ همگي با اشتياق در روزهاي اعزام به جبهه هاي حق عليه باطل صف مي کشيدند و براي دفاع از ميهن اسلاميمان از يکديگر پيشي مي گرفتند.
وهابي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد دفاع مقدس را به عنوان منشاء تحولات بزرگي براي کشور و ملت ايران نام برد و افزود: دفاع مقدس ملت ايران بر خلاف خيلي از جنگ هايي است که در طول تاريخ در جهان رخ داده است. 
وي در ادامه گفت: از اهداف سفرهاي معنوي راهيان نور ميتوان بازسازي کامل لحظه ‌ها و صحنه ‌هاي دفاع مقدس به منظور حفظ ، تحکيم، تعميق، انتقال، توسعه و تداوم فرهنگ ايثار و مقاومت و آثار وقايع حماسي و حماسه سازان دوران دفاع مقدس را نام برد.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها