رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور :دولت تدبير و اميد حامي و پشتيبان مردم در تمامي زمينه ها مي باشد

رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور:دولت تدبير و اميد حامي و پشتيبان مردم در تمامي زمينه ها مي باشد

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور :دولت تدبیر و امید حامی و پشتیبان مردم در تمامی زمینه ها می باشد

کد خبر: 1237 تاریخ انتشار: 1395/01/14
نمایش: 1387
اخبار
رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور ضمن تبريک فرا رسيدن ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: بايستي با توجه به آموزه هاي حضرت زهرا (س) درون خود را پاک و پاکيزه گردانيم تا بتوانيم علاوه بر جلب رضايت الهي، مخلصانه مسئوليتي که بر عهده داريم را به انجام برسانيم.
معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي که در يازدهمين روز از سال جديد ميهمان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان فارس بود بيان داشت: زنجيره ارزش هاي انساني از جمله عشق، مهرباني، دوستي و محبت که از خانه و خانواده حضرت فاطمه زهرا (س) به همگان عرضه شده است مي تواند چراغ راه ما و الگويي کامل براي بانوان جامعه باشد.
سازگار نژاد با اشاره به تلاش هاي صورت گرفته در خصوص رفع مشکلات معيشتي کارکنان سازمان گفت: در سه ماهه پاياني سال گذشته تمام تلاشمان را کرديم تا بتوانيم بخش کوچکي از تلاش هاي شما را پاسخ گوييم.
وي تعهد سازمان نسبت به جامعه را تعهدي مهم و موثر ارزيابي کرده و بيان داشت: جذب کار آموز در بخش هاي دولتي و خصوصي از مهمترين اقداماتي است که در سال جديد بايد در دستور کار ادارات کل قرار داده شود.
سازگار نژاد تاکيد کرد: دولت تدبير و اميد حامي و پشتيبان مردم در تمام زمينه ها بوده و ما نيز به عنوان بخشي از دولت آنچه در توان داريم را براي خدمت به مردم بايد به کار بريم.
وي خواستار انعقاد تفاهمنامه هايي که قابليت اجرا شدن داشته باشد شد و گفت: هر نوع آموزشي را که بخش خصوصي قابليت اجراي آن را دارد ما از دستور کار مراکز دولتي خارج کرده و حرفه هاي جديد را جايگزين آنها مي کنيم و هرگز رقيب بخش خصوصي نخواهيم بود.
رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور گفت: در سال جديد بازسازي و نوسازي تجهيزات کار گاهي در دستور کار سازمان قرار داد.
 وي خود را پشتيبان نيروهاي شاغل در مجموعه آموزش فني و حرفه اي کشور دانست و از کارکنان سازمان خواست که با همت بلند تمام تلاش خويش را براي خدمت به مردم و اشاعه مهارت هاي فني و حرفه اي در سطح جامعه به کار گيرند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها