ديدار مدير کل آموزش فني و حرفه اي با استاندار چهارمحال و بختياري

ديدار مدير کل آموزش فني و حرفه اي با استاندار چهارمحال و بختياري

دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای با استاندار چهارمحال و بختیاری

کد خبر: 1240 تاریخ انتشار: 1395/01/15
نمایش: 1441
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان با استاندار چهارمحال و بختياري در سال جديد ديدار کرد.
در اين ديدار که ابتدا با حضور جمعي از ارگانها، مديران کل و کارشناسان ادارات صورت گرفت قاسم سليماني دشتكي، استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در دوران پسابرجام و در سال جاري، شرايط كشور و چهارمحال و بختياري به لحاظ مالي و اقتصادي بهبود اساسي مي يابد.
وي تصريح كرد: مديران كل دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري بايد در سال جاري نسبت به برنامه ريزي براي جذب اعتبارات ملي در حوزه هاي مختلف، اقدامات لازم را انجام دهند.
استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: در سال ۹۴، وجود همدلي، همفكري و تعامل بين مردم، مسوولان و قشرهاي مختلف، يكي از مهمترين دلايل دستيابي به موفقيت هاي گوناگون در اين استان بوده است و در سال جاري نيز بايد با كوشش و تلاش جدي تري نسبت به اجراي پروژه هاي مختلف و همچنين تكميل و بهره برداري طرح هاي نيمه تمام اقدام شود.
گفتني است: مديركل و كارمندان آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري در ديداري جداگانه اي با استاندار، فرا رسيدن نوروز باستاني را به وي شادباش گفتند ودر نهايت گزارش عملکردي از سال 94 اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان توسط تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي ارائه شد و ضمن اشاره به حضور دکتر ليراوي رئيس کانون انجمنهاي صنفي آموزشگاههاي آزاد کشور در استان از برنامه هاي اين اداره کل در راستاي توسعه بخش خصوص و تعامل بيشتر با فعالان بخش غير دولتي خبر داد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها