انعقاد تفاهمنامه همکاري بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري و اداره کل پست استان

کد خبر: 1244 تاریخ انتشار: 1395/01/17
نمایش: 1424
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري ، تفاهم نامه همکاري آموزشي اين اداره کل و اداره کل پست استان با حضور مديران کل دو مجموعه منعقد گرديد .
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن بيان اين مطلب افزود در راستاي تکريم مراجعين آموزش فني وحرفه اي و قالب برنامه توسعه خدمات الکترونيک تفاهمنامه همکاري بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري و اداره کل پست استان، با هدف ثبت نام  از متقاضيان تمديد و تعويض گواهينامه هاي صنعت ساختمان و قاليبافي منعقدگرديد.
وي افزود با امضاي اين تفاهم نامه ضمن کاهش رفت و آمد هاي غير ضرور و هزينه جانبي و صرفه جويي در وقت مراجعين ، با استفاده از پتانسيل واحد هاي پستي ، دفاتر پيشخوان شهري و دفاتر ict روستايي ، خدمت رساني شايسته در کليه شهرستان ها به هم استانيها صورت مي گيرد.
تقي پور ادامه داد،  طبق اين تفاهم نامه واحد هاي پستي ، دفاتر پيشخوان شهري و دفاتر ict روستايي ضمن دريافت مدارک مورد نياز از متقاضيان تعويض يا تمديد گواهينامه صنعت ساختمان و قاليبافي در قالب استانداردهاي موجود ، مدارک را به صورت روزانه به اداره کل آموزش فني و حرفه اي تحويل مي نمايند و پس از گذشت 15 تا 20 روز گواهينامه هاي تمديد شده را براساس آدرسهاي اعلام شده از طرف متقاضي در قبال اخذ رسيد تحويل مي نمايد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها