برگزاري پنجمين همايش ملي و چهارمين همايش بين المللي "مهارت آموزي و اشتغال" در مرداد ماه 1395

برگزاري پنجمين همايش ملي و چهارمين همايش بين المللي "مهارت آموزي و اشتغال" در مرداد ماه 1395

برگزاری پنجمین همايش ملي و چهارمین همايش بين المللي "مهارت آموزي و اشتغال" در مرداد ماه 1395

کد خبر: 1245 تاریخ انتشار: 1395/01/18 10:52:33
نمایش: 1695
اخبار
به گزارش پيك مهارت آنلاين و به نقل از روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، دکتر محمد حسين حاجيلو، معاون  پژوهش و برنامه ريزي سازمان با اعلام اين خبر بيان داشت:با موافقت رياست محترم سازمان  پنجمين همايش ملي و چهارمين همايش بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در مرداد ماه  1395 برگزار مي شود.
معاون  پژوهش و برنامه ريزي سازمان در خصوص اهداف برگزاري همايش مذکور بيان داشت: ترويج فرهنگ مهارت آموزي در جامعه، نشر مديريت دانش در حوزه مهارت آموزي، توسعه ارتباطات سازمان در سطح ملي و بين‌المللي، فراهم كردن زمينه مشاركت صاحبنظران داخلي و بين‌المللي در حوزه مهارت‌آموزي و اشتغال، شناسايي چالش‌هاي امروز و فرداي حوزه مهارت‌آموزي و اشتغال و ... از جمله اهداف برگزاري پنجمين همايش ملي و چهارمين همايش بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در ايران در دو بعد ملي و بين المللي است.
معاون  پژوهش و برنامه ريزي سازمان بيان داشت: پنجمين همايش ملي و چهارمين همايش بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در ايران در محورهاي تضمين کيفيت آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي- آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي با رويکرد تقاضا محوري -چالش‌هاي نظام آموزشي کشور از تحصيل تا اشتغال - توسعه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي با مشارکت ذينفعان -  فرهنگ کار و مهارت‌آموزي، اقتصاد مقاومتي و امنيت اجتماعي - مهارت آموزي، توسعه کارآفريني، اشتغال در برنامه ششم توسعه- آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي در عصر فناوري اطلاعات و ارتباطات- مشاوره و هدايت آموزشي، رويکردي حياتي در فرصت‌هاي شغلي- آينده پژوهي و باز انديشي در آموزشهاي فني و حرفه‌اي با رويکرد ملي و بين‌المللي برگزار مي شود.
وي افزود: اميد است با مشارکت پژوهشگران درون و برون سازماني بخصوص بخش خصوصي ، مشابه سنوات گذشته شاهد برگزاي هرچه باشکوه تر اين همايش باشيم.
وي در خصوص زمانبندي همايش مذکور بيان داشت: مهلت ارسال چکيده مقاله 15/2/1395، مهلت ارسال مقاله کامل 31/3/1395 و زمان برگزاري همايش مرداد ماه سال 95 است.
دکتر حاجيلو افزود: دبيرخانه همايش دفتر پژوهش وبرنامه ريزي سازمان مي باشد. علاقمندان مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد  نحوه مشارکت در برگزاري همايش با شماره 32519727- 026 تماس و در خصوص نحوه تنظيم و ارسال چکيده و مقاله کامل به آدرس  http://hamayesh.irantvto.ir  مراجعه نمايند.



 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها