رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در نشست با کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان به تبيين برنامه هاي اين سازمان در حوزه منابع انساني، آموزش و معيشت کارکنان پرداخت

رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در نشست با کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان به تبيين برنامه هاي اين سازمان در حوزه منابع انساني، آموزش و معيشت کارکنان پرداخت

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در نشست با کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان به تبیین برنامه های این سازمان در حوزه منابع انسانی، آموزش و معیشت کارکنان پرداخت

کد خبر: 1250 تاریخ انتشار: 1395/01/24
نمایش: 763
اخبار
 به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، دکتر سازگارنژاد معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در سفر به استان چهارمحال و بختياري در جمع کارکنان اين اداره کل در نشستي صميمانه حضور يافت.
دکتر سازگارنژاد در اين نشست با اشاره به لزوم بروزرساني آموزشهاي مهارتي از تلاش مسئولين سازماني در جهت ارائه آموزشهاي منطبق بر نياز بازار کار و مبتني بر حرفه هاي نوين صنعت، خدمات و کشاورزي از برگزاري نشست با مسئولين کشوري با هدف تبيين برنامه سازمان در حوزه توسعه مهارت خبر داد.
وي با اشاره به برنامه هاي سازمان در راستاي توسعه منابع انساني سازمان افزود: مراحل استخدام مربيان حق التدريس در حال پيگيري است.
معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با اشاره به لزوم پاسخگو بودن سازمان به نيازهاي مهارتي جامعه افزود برنامه هايي در راستاي ارتباط مؤثرتر آموزشهاي مهارتي با  نياز بازار کار پيش بيني کرده و در آينده بسيار نزديک اجرايي خواهد شد.
در ابتداي اين برنامه تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن ارائه گزارشي از فعاليتهاي اداره کل به تبيين برنامه هاي پيش بيني شده جهت سال جاري پرداخت.
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها