به گزارش روابط عمومي

بررسي موضوعات قابل ارائه در اولين شوراي مهارت استان در سال 1401

کد خبر: 125347 تاریخ انتشار: 1401/04/11 07:38:49
نمایش: 197
اخبار

مديرکل اداره آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در تاريخ 1401/04/06 در نخستين جلسه هماهنگي موضوعات قابل طرح در شوراي مهارت استان حضور داشتند.
در اين جلسه که با حضور معاونين و کارشناسان حوزه هاي مختلف اداره کل آموزش فني و حرفه اي برگزار گرديد. ابتدا کريمزاده در خصوص شوراي مهارت استاني در چهارمحال و بختياري، هدف از تشکيل اين شورا و چگونگي توانمندسازي افراد از طريق مهارت آموزي نيروي کار در جامعه هدف، با توجه به نيازهاي آموزشي اعلام شده از سوي دستگاه هاي اجرايي را شرح دادند.

 کريمزاده در توضيحات خود برخي از اهداف و شرح وظايف شوراي مهارت استان را موارد ذيل اعلام نمودند: دريافت نيازهاي آموزشي از دستگاه هاي اجرايي استان، دريافت رسته هاي اولويت دار از معاونت اشتغال، بررسي و تصويب اولويت برنامه هاي آموزشي بر اساس نياز سنجي صورت گرفته و رسته هاي اولويت دار، تهيه تقويم آموزش مهارتي مورد نياز دستگاه هاي اجرايي بر اساس اولويت ها، هماهنگي با نهادها، سازمان ها و دستگاه هاي دولتي و غير دولتي به منظور بسيج امکانات آموزشي، شناسايي شرکت ها و موسسات  واجد شرايط جهت برگزاري دوره هاي آموزشي، پيش بيني و بر آورد بودجه سنواتي طرح جهت تصويب در کارگروه استاني و کميته ملي آموزش ارزيابي و نظارت بر حسن اجراي برنامه هاي آموزشي و در نهايت ارائه گزارش دوره اي به کارگروه استاني و کميته ملي آموزش

نتايج جلسه مذکور نيز با معاونت محترم امور اقتصادي استانداري جهت طرح در شوراي مهارت استان مطرح گرديد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها