با هدف ارتقاي کيفيت نان در استان صورت پذيرفت

اولين همايش نانوايان شهرستان شهرکرد

کد خبر: 125352 تاریخ انتشار: 1401/04/12
نمایش: 216
اخبار
شنبه يازدهم تيرماه1401 اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري اولين همايش ارتقاء کيفيت نان را در شهرستان شهرکرد برگزارکرد.
در اين همايش دکتر عطاءالله ابراهيمي رياست جهاد کشاورزي، مهندس نعمت‌الله تقي زاده مديرکل غله و خدمات بازرگاني و حجت الاسلام زماني نماينده مقام معظم رهبري در جهاد کشاورزي و جمعي از کارشناسان حوزه نان و نانوايان حضور داشتند.
عليرضا کريمزاده مديرکل آموزش فني وحرفه اي استان ضمن تقدير و قدرداني از زحمات و خدمات واحدهاي پخت نان به لزوم گام نهادن در مسير تحقق منويات مقام معظم رهبري در اصلاح الگوي مصرف نان و جلوگيري از اسراف نان اشاره نمودند. وي با توضيح اينکه از علل کيفيت پايين نان مواردي همچون آرد نامرغوب،مواد غير مجاز همانند جوش شيرين و نبود خواب کافي نان مي باشد گفت:آنچه به عنوان آرد يارانه اي تحويل متصديان واحدهاي پخت نان مي شود امانتي است از بيت المال که با پخت مناسب آن و حفظ آرد علاوه بر پاسداري از اين امانت کار بزرگي در چرخه اقتصادي و سلامت جامعه صورت خواهد گرفت.
کريمزاده ميزان مهارت افراد شاغل در واحدهاي توليد نان را از فاکتورهاي افزايش کيفيت نان عنوان کردند. وي افزود قطعا آموزش در هر حرفه اي مي تواند علاوه بر ارتقاي سطح کيفيت محصول نهايي افزايش بهره وري و راندمان کاري را در بر داشته باشد. ايشان آموزش در محيط کار واقعي را يکي از بهترين شيوه هاي مهارت آموزي اعلام کردند که در  اين نوع آموزش فنون و شگردهاي مهارتي به راحتي قابل انتقال خواهد بود. در اين همايش مقرر شدکلاس هاي ارتقاء مهارت با بهره گيري از روش محيط واقعي کار تا پايان سال اجرا گردد.
دکتر ابراهيمي و مهندس تقي زاده نيز در خصوص فاکتورهاي نان خوب و چگونگي ارتقاي کيفيت نان نظرات خود را اعلام نمودند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها