ارائه گزارش اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در بخش جوانان در ستادساماندهي امور جوانان استان

کد خبر: 1258 تاریخ انتشار: 1395/01/28 14:06:03
نمایش: 1237
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، گزارش اين اداره کل در بخش جوانان در جلسه ستادساماندهي امور جوانان استان که با حضور استاندار و مديران دستگاههاي مرتبط برگزار گرديد ، ارائه شد .
در اين جلسه استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه مسئولان بايد در زمينه ايجاد اشتغال و عملياتي کردن ديدگاه اقتصاد مقاومتي تلاش مضاعفي داشته باشند افزود جوانان جزيي از بيت‌المال هستند که نبايد بهترين سال‌هاي عمرشان با بيکاري و سرگرداني به هدر رود.
وي با اشاره به اينکه بايد به طور دقيق از آمار بيکاران و جويندگان کار در سطح استان آگاه شد و بر اين اساس برنامه‌ريزي انجام داد، افزود قرارگاه اقتصاد مقاومتي به رياست معاون اول رئيس جمهور تشکيل شده است واين قرارگاه قرار است اين موضوع را روشن کند که در ابتداي سال کجا هستيم و در پايان سال به کجا مي‌رسيم و اين يعني اقتصاد مقاومتي وارد فاز عملياتي شده است.
استاندار چهارمحال و بختياري در پايان از مديران خواست ملاک کارشان را اقدام و عمل قرار دهند تا استان بيش از پيش توسعه پيدا کند.
محمود تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي نيز در اين جلسه ضمن ارائه گزارشي از فعاليتهاي صورت گرفته در حوزه جوانان ، از برنامه هاي اين اداره کل در زمينه ارائه آموزشهاي منطبق با نياز بازار کار استان و حضور موثر بخش خصوصي در ارائه آموزشهاي مهارتي خبر داد و افزود همچون سال گذشته نيازسنجي آموزشهاي مهارتي در کليه مناطق استان صورت گفته و برنامه سالجاري با توجه به نياز هاي اعلام شده از سوي دهياري ها و فرمانداريها تنظيم شده است.
وي با اشاره به نقش موثر آموزشهاي فني و حرفه اي در توسعه اشتغال ، خواستار همکاري ساير دستگاههاي ذيربط در جهت توسعه مهارت در استان شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها