برنامه اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان جهت توانمندسازي معلمان دانشگاه فرهنگيان

برنامه اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان جهت توانمندسازي معلمان دانشگاه فرهنگيان

برنامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان جهت توانمندسازی معلمان دانشگاه فرهنگیان

کد خبر: 1267 تاریخ انتشار: 1395/02/11
نمایش: 1288
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به نقل از روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد، از انعقاد تفاهمنامه آموزشي بين اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و دانشگاه فرهنگيان شهر فرخشهر خبر داد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه آموزشي بين اين اداره کل و دانشگاه فرهنگيان شهر فرخشهر  به منظور توانمندسازي معلمان اين دانشگاه گفت: برنامه آموزش اتوماسيون اداري و آشنايي با فناوري اطلاعات با هدف افزايش مهارت معلمان و بهره گيري از فناوري هاي الکترونيک در عرصه تدريس اين عزيزان توسط مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در حال برگزاري مي باشد.
محمود تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان اظهار داشت:‌ با توجه به تغييرات کتاب هاي پايه متوسطه در سال هاي اخير، سازمان آموزش و پرورش براي هر کتابي راهنماي تدريس نيز تدوين کرده است به همين دليل ضروري است معلمان جهت بهره گيري با روش هاي نوين تدريس با مباني فناوري اطلاعات آشنايي کافي را داشته باشند.
وي افزود معلمان اين آموزش ها را در قالب دوره‌هاي آموزش مهارتي از طرف سازمان آموزش فني و حرفه اي و يا آموزش ضمن خدمت دريافت مي‌کنند.
وي با ابراز خرسندي از اين امر گفت: روح کلي حاکم بر روش‌هاي تدريس در مدارس تغيير کرده است البته باز هم معلماني هستند که به روش‌هاي سنتي تدريس علاقه مند هستند ولي ارائه آميزه اي از روش هاي نوين الکترونيکي تدريس با روش هاي سنتي مي تواند در اين راستا گره گشاي نظام آموزشي در کشور ما باشد.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان بيان داشت: روش تدريس فعال و خلاقيت محور مبتني بر فناوري اطلاعات در شکوفايي استعداد دانش آموزان و تقويت مهارت هاي آنها بسيار موثر است و افتخار سازمان اموزش فني و حرفه اي در ارائه اين دوره ها ويژه  معلمان و دانش آموزان آنها مي باشد.
تقي پور در پايان به تشکر از مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد و مربي توانمند اين دوره پرداخت و خواستار تداوم همکاري با اين دانشگاه در حوزه هاي متنوع  آموزشي- پژوهشي گرديد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها