مهلت ارسال چکيده مقالات پنجمين همايش ملي و چهارمين همايش بين المللي "مهارت آموزي و اشتغال" تمديد شد

مهلت ارسال چکيده مقالات پنجمين همايش ملي و چهارمين همايش بين المللي "مهارت آموزي و اشتغال" تمديد شد

مهلت ارسال چکیده مقالات پنجمین همايش ملي و چهارمین همايش بين المللي "مهارت آموزي و اشتغال" تمدید شد

کد خبر: 1273 تاریخ انتشار: 1395/02/18 14:10:21
نمایش: 1435
اخبار
به گزارش پيك مهارت آنلاين به نقل از روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، مهلت ارسال چکيده مقالات پنجمين همايش ملي و چهارمين همايش بين المللي "مهارت آموزي و اشتغال" از 15/2/95 به 31/2/95 تغيير يافت.
بنا بر اين گزارش، ترويج فرهنگ مهارت آموزي در جامعه، نشر مديريت دانش در حوزه مهارت آموزي، توسعه ارتباطات سازمان در سطح ملي و بين‌المللي، فراهم كردن زمينه مشاركت صاحبنظران داخلي و بين‌المللي در حوزه مهارت‌آموزي و اشتغال، شناسايي چالش‌هاي امروز و فرداي حوزه مهارت‌آموزي و اشتغال و ... از جمله اهداف برگزاري پنجمين همايش ملي و چهارمين همايش بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در ايران در دو بعد ملي و بين المللي است.
اين گزارش مي افزايد: پنجمين همايش ملي و چهارمين همايش بين المللي مهارت آموزي و اشتغال در ايران در محورهاي تضمين کيفيت آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي- آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي با رويکرد تقاضا محوري -چالش‌هاي نظام آموزشي کشور از تحصيل تا اشتغال - توسعه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي با مشارکت ذينفعان -  فرهنگ کار و مهارت‌آموزي، اقتصاد مقاومتي و امنيت اجتماعي - مهارت آموزي، توسعه کارآفريني، اشتغال در برنامه ششم توسعه- آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي در عصر فناوري اطلاعات و ارتباطات- مشاوره و هدايت آموزشي، رويکردي حياتي در فرصت‌هاي شغلي- آينده پژوهي و باز انديشي در آموزشهاي فني و حرفه‌اي با رويکرد ملي و بين‌المللي برگزار مي شود.
روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در خصوص زمانبندي همايش مذکور بيان داشت: مهلت ارسال چکيده مقاله 30/2/1395، مهلت ارسال مقاله کامل 31/3/1395 و زمان برگزاري همايش مرداد ماه سال 95 است.
دبيرخانه همايش دفتر پژوهش وبرنامه ريزي سازمان مي باشد. علاقمندان مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد  نحوه مشارکت در برگزاري همايش با شماره 32519727- 026 تماس و در خصوص نحوه تنظيم و ارسال چکيده و مقاله کامل به آدرس  http://hamayesh.irantvto.ir  مراجعه نمايند.


 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها