دوره آموزشي ارتقاء مهارت مربيان صنف خياطي آموزشگاههاي آزاد در استان برگزار گرديد

دوره آموزشي ارتقاء مهارت مربيان صنف خياطي آموزشگاههاي آزاد در استان برگزار گرديد

دوره آموزشی ارتقاء مهارت مربیان صنف خیاطی آموزشگاههای آزاد در استان برگزار گردید

کد خبر: 1275 تاریخ انتشار: 1395/02/20 13:04:00
نمایش: 1385
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، دوره آموزشي  ارتقاء مهارت مربيان صنف خياطي آموزشگاههاي آزاد استان در آموزش فني و حرفه اي استان برگزار گرديد.
دوره ارتقاء مهارت مربيان آموزش فني و حرفه اي در صنف خياطي در رشته الگوهاي ترک به مدت 8 ساعت از طريق صنف خياطي آموزشگاههاي آزاد استان به مربيگري طلعت آغا ترابي در سالن اجتماعات اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان برگزار گرديد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين خصوص گفت: اين کلاسها جهت ارتقاء مربيان در حرفه هاي مرتبط برگزار مي گردد و هدف از اجراي اين کلاسها بالا بردن سطح اطلاعات و ارتقاء دانش و مهارت مربيان و مديران آموزشگاههاي آزاد آموزش فني و حرفه اي مي باشد.
وي گفت: همانطور که سازمان آموزش فني و حرفه اي در خصوص برگزاري آموزشهاي به روز براي مردم عزيز کشور تلاش مي نمايد بايد در راستاي بالا بردن سطح ارتقاء آموزشهاي مربيان و مديران آموزشگاههاي آزاد نيز برنامه ريزي به روز داشته باشد و لذا اين موضوع مي طلبد که با استفاده از اساتيد با سابقه و مجرب، اين آموزشها براي به روز کردن مهارت مربيان و مديران نيز به کار گرفته شود.

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها