انجام تست سلامت جسمي کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان

انجام تست سلامت جسمي کارکنان آموزش فني و حرفه اي استان

انجام تست سلامت جسمی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 1276 تاریخ انتشار: 1395/02/21 08:24:08
نمایش: 1503
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، تيم پزشکي مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد جهت تست سلامت پرسنل اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به اين اداره مراجعه کردند.
سال‌هاست که سازمان بهداشت جهاني هفتم آوريل (19 فروردين) را روز جهاني بهداشت اعلام کرده است و هر سال شعاري را براي بهداشت فردي و عمومي اعلام مي ­کند. طبق اين رسم امسال هم شعار سازمان بهداشت جهاني ديابت است. در کشور ما نيز تعداد مبتلايان به ديابت کم نيست و برخي از آمارها از ابتلاي سه تا پنج ميليون نفر درکشور به اين بيماري خبر مي دهند. آمار بالاي اين بيماري در ايران ضرورت آگاه سازي مردم را مي طلبد و توجه به رژيم غذايي و ورزش را در جلوگيري از ابتلا به آن گوشزد مي­ کند، مواردي که به نحوه و سبک زندگي امروزه ما مربوط هستند.
از اين رو اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به کمک تيم پزشکي مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد از کليه پرسنل خود تست قند خون و فشار خون به عمل آورد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين خصوص گفت: سلامت جسمي و رواني کارکنان دولت در عملکرد بهتر و سلامت محيط کاري بسيار مؤثر است لذا با آگاهي همکاران از سلامت جسمي و همچنين برنامه هايي به اين صورت مي توان همکاران را براي رسيدگي به وضع سلامت جسمي و رواني خود تشويق نمود همچنين اشاره کرد: برنامه ريزي اين گونه خدمات در راستاي تکريم همکاران نه تنها انگيزه بيشتري جهت حفظ سلامتي و کارايي بالاتر کارکنان است بلکه محيطي سالم از نظر سلامتي و شادابي براي همه همکاران به وجود مي آورد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها