شرکت مدير کل و پرسنل آموزش فني و حرفه اي استان در همايش "چگونه به سرطان مبتلا نشويم"

شرکت مدير کل و پرسنل آموزش فني و حرفه اي استان در همايش "چگونه به سرطان مبتلا نشويم"

شرکت مدیر کل و پرسنل آموزش فنی و حرفه ای استان در همایش "چگونه به سرطان مبتلا نشویم"

کد خبر: 1279 تاریخ انتشار: 1395/02/21 10:47:42
نمایش: 1477
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مدير کل و جمعي از پرسنل اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در همايش "چگونه به سرطان مبتلا نشويم" شرکت نمودند.
به‌رغم افزايش آمار ابتلا به بيماري سرطان در ايران، پزشکان راهکارهاي ساده‌اي بر پايه پيروي از الگوي زندگي سالم و افزايش فعاليت‌هاي بدني را توصيه مي‌کنند که درصد احتمال ابتلا به اين بيماري را به اندازه قابل توجهي کاهش مي‌دهد.

بسياري از سرطان‌ها قابل پيشگيري‌اند و تعداد زيادي از آنها درصورت تشخيص بموقع در مراحل ابتدايي قابل درمان خواهند بود. تنها كافي است توصيه‌هاي غذايي و ورزشي پزشكان را به‌كار ببنديم.كم تحركي، مصرف سيگار و دخانيات، پيروي از رژيم غذايي چرب و افزايش وزن، استفاده از غذاهاي آماده و بي‌توجهي به ورزش از مهم‌ترين عوامل بروز سرطان درميان ايراني‌هاست.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي هدف از شرکت در اين همايشها را  ايجاد جو «خود مراقبتي» در بين همکاران اعلام کرد و  پيشگيري را به عنوان بهترين راهكار عدم ابتلا به بيماري سرطان عنوان کرد و همچنين ابراز اميدواري کرد که در سال جديد در آموزش فني و حرفه اي برنامه هايي از اين قبيل براي همکاران تدارک مي ببينند و از لحاظ سلامت جسم و روان سرمايه گذاري بهتري انجام خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها