تقدير از پرسنل جانباز و ايثارگر آموزش فني و حرفه اي استان

تقدير از پرسنل جانباز و ايثارگر آموزش فني و حرفه اي استان

تقدیر از پرسنل جانباز و ایثارگر آموزش فنی و حرفه ای استان

کد خبر: 1281 تاریخ انتشار: 1395/02/23 09:14:56
نمایش: 1390
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مدير کل آموزش فني و حرفه اي از پرسنل جانباز و ايثارگر آموزش فني و حرفه اي در مراسمي تجليل و تقدير به عمل آورد.
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين مراسم گفت: از ابتداي سال جديد تا به حال چندين رويداد مهم وجود داشت که مصادف شدن اين رويدادها با ماههاي اول سال 95 به ما اين پيام را القاء مي کند که سال جديد سالي پر از برکت و پشتکار است. رويدادهاي مهمي همچون روز مادر، روز معلم، تولد امام حسين(ع)، تولد حضرت ابوالفضل و روز جانباز و همچنين تولد امام سجاد(ع) و .....
وي در ادامه از مقام شامخ جانباز سخناني را بيان کرد و خاطرنشان کرد که امنيت کنوني کشور ما به يمن برکت و حضور جانبازاني است که در حال حاضر خيلي از آنان از صدمات جنگ تحميلي هنوز در بستر بيماري هستند.
تقي پور در اين مراسم اشاره کرد که وظيفه ي اصلي آموزش فني و حرفه اي رقابت در زمينه آموزش مهارت است و بايد در زمينه هايي مانند آموزش روستائيان، طرحهاي توانمند سازي قشرهاي آسيب پذير و آموزش در بخش دولتي و خصوصي و ... فعاليت خود را افزايش دهيم. تقي پور گفت: با حضور در جشنواره هاي کشوري و همايش هايي که در سطح کشور مطرح مي شود شرکت فعال داشته باشيم تا بتوانيم حق مردم استان را ادا کرده باشيم. 
در ادامه جلسه کليه جانبازان حاضر به ترتيب: فرهاد اميني، کيان محمودي، سيد حسن حسيني، قهرمان آماره، علي آقابابائي بني، عباسقلي پرويزي به تعريف خاطراتي از زمان جنگ پرداختند.  مراسم با اهداء هديه و لوح تقدير به پايان رسيد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها